Se lucrează la un nou logo pentru Brăila. Un cuţit va fi elementul definitoriu din viitorul logo | Obiectiv Vocea Brailei Mergi la conţinutul principal

Se lucrează la un nou logo pentru Brăila. Un cuţit va fi elementul definitoriu din viitorul logo

Brăila vrea să intre în rândul oraşelor civilizate, iar pentru asta, logic, trebuie mai întâi să se îmbrace corespunzător, să aibă o ţinută agrebilă şi modernă la contactul cu străinii. În acest sens, un logo nou ar fi un pas necesar de făcut către stabilirea unei identităţi vizuale pentru Brăila.

Autorităţile locale au înţeles că Brăila trebuie să se rebrenduiască, cum se spune, că adopte haine noi, în ton cu vremurile actuale, să cuprindă în noul logo elemente care definesc comunitatea brăileană, care ţin de tradiţiile locului, de temperamentul cetăţenilor. Pentru a creiona cât mai bine viitorul logo (de care, cel mai probabil, se va ocupa o firmă de creaţie şi web design) s-a făcut un research aplicat, care s-a întins pe durata a 9 săptămâni şi jumătate. Iar în urma acestui studiu supervizat de câţiva şefi din Primăria Brăila a rezultat faptul că în viitorul logo trebuie să fie cuprins şi „cuţitul”, ca element definitoriu pentru municipiul Brăila. Evident, discuţiile s-ar putea să degenereze în acest moment al discuţiei, unii brăileni repezindu-se să scoată cuţitul... nu de la brâu, ci din viitorul logo al oraşului, pe motiv că este jignitor pentru oraş şi, în general, pentru cetăţeni. Depinde însă în ce cheie vom dori să analizăm acest aspect. Pe de o parte, nu este nicio minciună, nicio exagerare în faptul că, de ani de zile, cuţitul reprezintă un accesoriu nelipsit din recuzita brăileanului de rând. Brăileanul merge cu cuţitul în club, în casele de pariuri, ba mai nou şi la chioşcul de unde cumpără pâine, şi nu se fereşte să îl folosească pe pielea concetăţenilor. Prin urmare, cuţitul rezonează perfect cu Brăila. Acum depinde cum va fi folosit cuţitul... în viitorul logo, căci dacă se va ajunge la dispute iscate din nimic, ca în Brăiliţa, şi se va lăsa cu vărsare de sânge pe marginea felului în care ar trebui stilizat cuţitul din logo, atunci mai bine desenăm un iatagan şi am tranşat definitiv discuţia, ca să zic aşa. (Sabie cu zurgălăi)

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053, 0740-080289
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro