Federaţia Română de Fotbal îşi propune pentru anul 2015 să atragă venituri de 14,8 milioane de euro, dintre care 4,724 milioane din drepturi TV, cheltuielile ridicându-se la 15,297 milioane de euro, din care salariile reprezintă 3,155 milioane de euro, informează mediafax.ro.
Conform proiectului bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2015, care urmează a fi prezentat şi votat în cadrul Adunării Generale a FRF din 30 martie, deficitul financiar prognozat se ridică la 2.144.000 de lei (484.000 de euro).
La capitolul venituri, care însumează 65.622.000 de lei (14.813.000 euro), federaţia ar urma să încaseze cea mai mare sumă în 2015 din cedarea drepturilor TV, 4.724.000 de euro, cu peste un milion mai mult decât fusese previzionat pentru anul trecut, 3,6 milioane.
Atragere de fonduri
În 2015, capitolul de venituri obţinute din publicitate ocupă poziţia a doua, cu 3.050.000 de euro, faţă de doar 1.740.000 de euro cât fusese prognozat pentru anul anterior la capitolele sponsorizare şi publicitate. Federaţia a deschis însă o rubrică specială la cheltuieli, pentru departamentul de marketing, alocând suma de 550.000 de euro, după ce la începutul anului a decis întreruperea contractului cu firma SEG, care percepea un comision de 10-15 la sută din contractele încheiate. Astfel, în cazul în care FRF ar atrage fonduri de peste 3 milioane de euro în 2015, procentul care îi este alocat departamentului "comercial/marketing/dezvoltare proiecte" ar creşte la 18 la sută din suma obţinută.
Conform tabelului cu obiectivele stabilite pe 2015, departamentul de marketing are în atribuţii obţinerea de noi contracte de sponsorizare pentru echipa naţională, dar şi pentru toate competiţiile organizate de FRF, elaborarea unei noi strategii comerciale pentru CN Mogoşoaia, relansarea reţelei proprii de retail FRF şi derularea proiectelor de marketing pentru FRF şi partenerii federaţiei.