Pe o suprafata expozitionala de 1.000 de metri patrati, tirgul reuneste 40 de firme de profil locale si din tara care isi prezinta oferta de confectii din materiale textile, piele si blana, tricotaje, incaltaminte, marochinarie, lenjerie intima si de pat.
BRAINTEX are loc in contextul in care ROMEXPO are in programul sau dezvoltarea activitatii in tara, prin organizarea de noi manifestari expozitionale, in colaborare cu camerele de comert teritoriale.
"A treia editie a Tirgului de Imbracaminte si Incaltaminte BRAINTEX este deja un eveniment binecunoscut de locuitorii din zona. El are un specific deosebit, adresindu-se direct consumatorilor finali. BRAINTEX propune, si in 2008, doua editii in decurs de un an, editia de vara in luna iunie si, o editie de toamna-iarna, care se desfasoara in luna octombrie sau noiembrie 2008", a subliniat George Cojocaru, presedinte-director general al ROMEXPO SA.
Cojocaru a reiterat cu acest prilej, secondat si de directorul Executiv al Camerei brailene, necesitatea edificarii unui centru expozitional la Braila spunind ca, "asa cum nu poti concepe o entitate fara o biserica, la fel, nu se poate vorbi despre dezvoltarea economica a unui oras fara un centru expozitional".
Unul dintre serviciile specializate oferite de ROMEXPO participantilor la Braintex, a mai spus George Cojocaru, este Bursa de Contacte, "in cadrul careia, prin programul de Matchmaking, sint facilitate intilniri de afaceri intre firmele expozante si vizitatori specialisti". Totodata, echipa Bursei de Contacte se implica in organizarea intilnirilor solicitate de expozanti sau vizitatorii specialisti cu reprezentanti ai firmelor expozante si punerea la dispozitie de spatii pentru discutii si negocieri.
Tirgul poate fi vizitat de reprezentantii societatilor comerciale si publicul larg, zilnic, intre orele 10.00 - 19.00. In data de 29 iunie, ultima zi a Braintex, accesul vizitatorilor se va face intre orele 10.00 - 16.00.