Referitor la activitatea de primire a cererilor de înregistrare în Registrul Comerţului, în perioada 26 ianuarie - 3 februarie 2012, se suspendă activitatea de lucru cu publicul, respectiv activitatea de primire la ghişeu a cererilor de înmatriculări, menţiuni, radieri, depuneri şi/sau menţionări acte, etc. Excepţia o constituie cererile de verificare disponibilitate şi/sau rezervare denumire firmă, emblemă, verificare unicitate sediu social, asociat unic, care se suspendă abia din 30 ianuarie până pe 3 februarie.
Există, totuşi, o portiţă: cererile se vor primi prin poştă, însă vor fi prelucrate începând cu 6 februarie, pe noul sistem informatic.
În ce priveşte serviciul RECOM on-line, cei de la Registrul Comerţului au anunţat că acesta va fi suspendat în intervalul 3 - 7 februarie, urmând să funcţioneze numai partea de informaţii gratuite. De asemenea, în perioada 30 ianuarie - 7 februarie se suspendă crearea de noi conturi RECOM pentru contractele în derulare, dar şi încheierea de noi contracte RECOM.
Ca o concluzie, totul va reveni la normal începând cu 6 februarie pentru activitatea de primire a cererilor de înregistrare la ONRC, în timp ce Serviciul RECOM on-line şi portalul de servicii al Oficiului Naţional al Registrului Comerţului, vor fi din nou funcţionale începând cu 7 februarie.