Reabilitarea macazurilor din intersecţia Dorobanţi - Calea Galaţi va costa circa 380.000 euro | Obiectiv Vocea Brailei Mergi la conţinutul principal

Reabilitarea macazurilor din intersecţia Dorobanţi - Calea Galaţi va costa circa 380.000 euro

Reabilitarea macazurilor din intersecţia Dorobanţi - Calea Galaţi este realizată de una dintre firmele omului de afaceri Theo Berna, nimeni altul decât patronul "Tehnologica Radion", cea care "a dat buleală" la lucrările de la strada Griviţa. Potrivit Sistemului Electronic de Achiziţii Publice (SEAP), procedura organizată de Primăria Brăila pentru atribuirea acestui contract de lucrări s-a finalizat cu adjudecarea de către "Teloxin Con" SRL Bucureşti, ca unic ofertant. La verificarea informaţiilor din Registrul Comerţului, reiese că la această companie asociat majoritar este Theo Berna, omul de afaceri care deţine şi "Tehnologica Radion". Dacă vă sună cunoscut acest nume vă spunem că, la Brăila, această firmă este adjudecatară a două mari proiecte: cel care a vizat strada Griviţa, precum şi reabilitarea tronsonului Căii Galaţi, dincolo de intersecţia cu Dorobanţiul spre Brăiliţa, până la strada Mircea Mălăeru.
Revenind, pentru lucrările de la intersecţia Bulevardului Dorobanţilor şi Calea Galaţi, "Teloxin Con" ar urma să încaseze suma de 1,689 milioane de lei, faţă de 1,69 milioane lei preţul estimat, adică undeva la 380.000 euro.
Lungimea liniei de tramvai pe Calea Galaţi va fi de aproximativ 100 m, cale dublă, în care vor fi incluse şi două schimbătoare duble. De asemenea, sunt incluse în proiect şi şinele de legătură către proiectul de la Bulevardul Dorobanţilor. Schimbătorul de cale simplu, care face legătura între Calea Galaţi (dinspre Mircea Mălăeru) şi Bulevadul Dorobanţilor va fi automatizat. În plus faţă de linia de tramvai, în proiect este prevăzută şi refacerea drumului pe strada Galaţi, dar şi pe Dorobanţi de o parte şi de alta a liniei de tramvai de la liniile de delimitare de proiectele aflate deja în derulare. Astfel, va fi vorba de 20 m de drum spre strada Mircea Mălăeru şi 30 m spre strada Griviţa.
Reamintim că modalitatea de desfăşurare a procedurii de atribuire a contractului a fost cerere de oferte, având criteriu de atribuire "preţul cel mai scăzut". Potrivit estimărilor municipalităţii, lucrările aflate în plină derulare la acest moment ar urma să fie încheiate până la jumătatea lunii viitoare, astfel încât să permită circulaţia tramvaielor pe Calea Călăraşilor, până la rondul din faţa Cimitirului Sf. "Maria", dar şi intrarea acestora pe Bulevardul Dorobanţilor, spre Chercea, pe podul de la Apollo până la magazinul "Dedeman".

 

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053, 0740-080289
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro