Cu privire la aceasta reclamatie, conducerea Companiei locale de Utilitati "Dunarea" a confirmat ca reprezentantii blocului V1 au solicitat de doua ori, dar raspunsul a fost de fiecare data negativ. "Dumnealor au solicitat sa fie racordati la canalizarea unde este arondat si O1, pe motiv ca racordul lor nu ar fi fost corespunzator executat - practic sustin ca nu exista panta de scurgere - si astfel conducta se infunda mereu. Raspunsul companiei a fost de fiecare data acelasi: nu este necesara schimbarea punctului de racordare. De aceasta data reprezentantii V1 s-au adresat direct Primariei, pentru ca reteaua este proprietate publica si au obtinut aprobarea. Lucrarea nu o facem noi, ci o alta firma", a explicat conducerea CN "Dunarea" explicind, totusi, ca nu exista nici un motiv de ingrijorare pentru cei care locuiesc in blocul O1 intrucit, in conditiile utilizarii corespunzatoare a sistemului de canalizare, este foarte mic riscul sa se infunde canalizarea in zona respectiva.
Razboi pe canalizare
Cu privire la aceasta reclamatie, conducerea Companiei locale de Utilitati "Dunarea" a confirmat ca reprezentantii blocului V1 au solicitat de doua ori, dar raspunsul a fost de fiecare data negativ. "Dumnealor au solicitat sa fie racordati la canalizarea unde este arondat si O1, pe motiv ca racordul lor nu ar fi fost corespunzator executat - practic sustin ca nu exista panta de scurgere - si astfel conducta se infunda mereu. Raspunsul companiei a fost de fiecare data acelasi: nu este necesara schimbarea punctului de racordare. De aceasta data reprezentantii V1 s-au adresat direct Primariei, pentru ca reteaua este proprietate publica si au obtinut aprobarea. Lucrarea nu o facem noi, ci o alta firma", a explicat conducerea CN "Dunarea" explicind, totusi, ca nu exista nici un motiv de ingrijorare pentru cei care locuiesc in blocul O1 intrucit, in conditiile utilizarii corespunzatoare a sistemului de canalizare, este foarte mic riscul sa se infunde canalizarea in zona respectiva.