Potrivit SRR, activitatea de gestionare şi vânzare a spaţiului de publicitate al Radioului Public este derulată de SC CLIR Media Group SRL.
Astfel, în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2010, SRR a încasat din publicitate 4.539.362 lei (TVA inclus). Situaţiile financiare raportate în acest moment de Radioul Public sunt parţiale. Situaţiile financiare finale pe anul 2010 ale SRR se raportează în martie - aprilie, la bugetul de stat.
Totuşi, potrivit informaţiilor disponibile în acest moment, în 2010, veniturile din publicitate ale Radioului Public sunt în scădere comparativ cu anul 2009, când SRR a încasat din publicitate 7.640.983 de lei (TVA inclus).
Toate posturile din portofoliul SRR au vândut publicitate. În acest an, venitul majoritar din publicitate a fost atras pentru Radio România Actualităţi, principalul post al Radioului Public. În schimb, Societatea Română de Radiodifuziune nu vinde publicitate online, această activitate fiind un obiectiv pe care îl are în vedere după intrarea în măsurători a traficului pe site-urile Radioului Public, după cum au declarat reprezentanţii SRR.
Societatea Română de Radiodifuziune deţine în prezent posturile Radio România Actualităţi, Radio România Internaţional, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Antena Satelor, Radio3Net, Radio Bucureşti şi peste 10 staţii regionale şi locale. Acestora li se adaugă postul online pentru copii Kids Radio şi agenţia de presă Rador.
Regia de publicitate CLIR Media a fost înfiinţată în martie 2006 şi, în afară de SRR, deţine în portofoliu mai multe posturi de televiziune şi radio, precum şi publicaţii.
Comentarii
Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.