Compania TAROM s-a confruntat, ieri dimineaţă, cu probleme tehnice şi a fost nevoită să anuleze trei curse cu plecare de pe aeroportul Otopeni. Este vorba despre cele spre Praga, Paris şi Geneva.
Pasagerii au fost îmbarcaţi în alte aeronave. Pentru că acestea au devenit supraîncărcate, nu toţi pasagerii care aveau bilete iniţial au putut urca în avioane.
O pasageră a descris telefonic situaţia la Digi24: „Am avut zbor la ora 9:00 către Amsterdam, am ajuns acolo la ora 7:00 pentru check-in. După ce am stat o oră la coadă, la ora 8 când am ajuns în faţă mi s-a spus că s-au terminat locurile şi că trebuie să mă duc la ticketing pentru că nu mai sunt locuri, deşi eu am achitat biletul acum o lună. La ticketing era coadă mare, vă daţi seama, pentru că toate cele patru cozi de la check-in fuseseră direcţionate către trei cozi de la ticketing. Când am ajuns în faţă, m-au direcţionat către zborul care trebuia să plece foarte curând, la 9:15, către Paris. Am fugit la check-in, acolo mi-au spus că nu sunt locuri în sistem. Şi m-au trimis înapoi la ticketing, să îmi facă alt bilet", a povestit Iuliana Dumitru.
Situaţie „neprevăzută"
Două aeronave Airbus A310, de capacitate mare, ale companiei de stat nu au putut deveni operaţionale din cauza unei situaţii „neprevăzute", iar pasagerii a trebuit să fie rerutaţi pentru a ajunge totuşi la destinaţie în cursul acestei zile. Din această cauză s-a produs o supraaglomerare la alte zboruri ale companiei, au explicat oficialii TAROM. Ei au mai spus că le-au oferit pasagerilor compensaţii, având grijă de ei şi în ceea ce priveşte mâncarea şi apa.