Semaforizarea unor intersecţii din municipiu continuă să aibă de suferit, chiar şi după ce se repară defecţiunile apărute. Astfel, repunerea în funcţiune a semafoarelor de la intersecţia Căii Călăraşilor cu Str. Griviţei nu a însemnat şi înlocuirea vechii instalaţii, motiv pentru care, la o lumină mai puternică a soarelui (mai ales când razele bat perpendicular), în amurg şi pe vreme de ceaţă şi ploaie, „omuleţii" verzi sau roşii abia se văd prin sticla mătuită.
Circulaţia auto în intersecţia Căii Călăraşilor cu Str. Mihai Bravu continuă să fie un calvar, după mai bine de o săptămână de când semafoarele stau "pe negru". La acest aspect se adaugă organizarea de şantier a unui supermarket, bălţile din dreptul trecerilor de pietoni şi inconştienţa unor şoferi care forţează intersecţia. Toate acestea conduc la situaţii periculoase pentru pietoni şi blocarea intersecţiei cu autovehicule. Încep, evident, claxonările, înjurăturile, iar în lipsa agenţilor de circulaţie se aplică regula „scapă cine poate".
Faţă de toate aceste aspecte, Dan Apostol, directorul Serviciului de Utilitate Publică, Administrare şi Gospodărire Locală, ne-a declarat: "Căutăm să rezolvăm cât mai repede orice problemă apărută, bazându-ne pe profesionalismul echipei de meseriaşi a d-lui Mihai Pâtea, un om foarte serios şi specialist de excepţie (recunoscut ca atare încă din anii când, cu alţi ingineri, a contribuit hotărâtor la automatizarea/modernizarea laminoarelor Brăilei - n.n.)".
Nimic de zis, mentenanţa are şi ea rigorile şi cerinţele ei. Probabil şi acoperirea cu piese de schimb, aparatură etc presupune un efort financiar prea mare, pentru o semaforizare ca la carte în Brăila. Se ridică, totuşi, o întrebare:"Dacă banii nu ajung, atunci de ce, de ani de zile, semafoarele noi de la Călăraşi/Cuza, în dreptul Palatului Agriculturii/Primăriei, la Billa 1 pe Buzăului etc nu funcţioneză, iar la Independenţei/Gării se recurge în cel mai fericit caz la lumina galbenă intermitentă?". La această întrebare, cei responsabili ridică din umeri.