Mergi la conţinutul principal

A prins un "monstru" de 70 de kilograme!

Un brăilean a reuşit să-şi uimească familia şi prietenii după ce a venit acasă cu un "monstru" de 70 de kilograme şi 2 metri lungime, cu greu capturat, după o luptă aprigă de o jumătate de oră. Fericitul pescar este Constantin Bondoc şi, aşa cum a explicat, plin de mândrie, somnul este "cadoul de ziua lui", pe care-l aştepta de foarte multă vreme - zilele acestea împlineşte 47 de ani. "Joi după amiază, m-am hotărât brusc să plec la pescuit. Nu vă pot explica sentimentul, dar am simţit pur şi simplu că trebuie să plec, deşi mai aveam treabă. Am mers singur cu barca pe braţul Vâlciu şi am folosit cloncul. A muşcat brusc momeala şi ne-am luptat cam o jumătate de oră, răstimp în care m-a răsucit de două ori cu barca, mi-a răsturnat lansetele pe care le aveam. După ce l-am obosit, l-am adus lângă barcă, mi-am pus mânuşi şi i-am băgat mâna în gură, l-am apucat strâns şi cu greu l-am tras în barcă. A căzut pur şi simplu peste mine şi aşa am rămas câteva minute, până mi-am revenit. Este pentru prima dată când am o asemenea captură şi printre puţinele dăţi în care merg singur la o partidă de pescuit, de obicei merg cu prieteni. Aş fi avut nevoie de ajutor, dar până la urmă m-am descurcat singur", povesteşte, cu mândrie în glas, pescarul.
Întrebat ce a făcut cu "monstrul", Constantin Bondoc a explicat că dacă ar fi avut un aparat de fotografiat cu el, i-ar fi dat drumul înapoi în Dunăre, chiar în locul capturii. "Trebuia să am dovada că nu este o simplă poveste pescărească. După ce am revenit în zona portului şi am reuşit să fac poze, am încercat să-i dau drumul, însă peştele era epuizat, abia mai mişca în apă. Aşa că l-am tranşat şi apoi l-am împărţit bucăţi pe la prieteni, pe la fini".
Pescarul norocos este hotărât să meargă din nou în zona capturii, poate norocul îi va surâde din nou, asta chiar dacă are convingerea că o astfel de reuşită i se întâmplă unui pescar o dată-n viaţă.

Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.