Edilul-sef spune ca a fost gresit inteles atunci cind a declarat ca, din punctul sau de vedere, in audienta la primar trebuie sa vina cetateanul doar cind celelalte organe de decizie din Primarie s-au dovedit neputincioase in a-i rezolva problema. Aurel Simionescu a tinut sa precizeze ca in cazul majoritatii brailenilor, acestia vin si cer diverse lucruri, fara sa fi urmat in prealabil pasii normali ce se impun in situatia respectiva. "Exista un numar foarte mare de cetateni care doresc sa discute cu primarul. Este si normal. Insa multe din aceste intilniri nu ar avea finalitate. De exemplu, unii vor ajutor social. Si ii intreb daca au depus o cerere in acest sens. Imi raspund ca nu. Eu le spun ca trebuie sa faca cerere, sa faca dosar, sa intre in comisie si daca comisia aproba, primesc, daca nu, nu....Dar eu nu am ce sa le fac pina nu urmeaza pasii astia. Nu e nevoie sa vina la primar pentru a li se spune ce au de facut. De aia spun ca o parte din aceste audiente tin de fapt de directori si functionari din Primarie, nici macar de viceprimari", a explicat Simionescu. Primarul a mai adaugat ca la fel se intimpla si in cazul locuintelor. Oamenii de abia depun cerere, daca o fac, si vin apoi in audienta la primar sa intrebe de ce nu au primit: "Cu locuintele la fel. Trebuie sa se faca un dosar, care e analizat....nu depui cerere acum, in 2008, cind unii si-au facut dosarul din 2004, sa zicem si ceri locuinta.....Deci nu e vorba de faptul ca nu vreau sa primesc audiente, ci vreau sa ii primesc pe cei care intr-adevar au trecut prin toate etapele si problema lor nu a fost solutionata. Saptamina trecuta am avut 140 de audiente, iar saptamina asta sint programati inca 90...deci primesc in audienta, dar trebuie sa stim clar pe ce discutam", a mai adaugat edilul-sef.