Ciocan a explicat că ajutorul Primăriei a fost solicitat de unul dintre operatorii de salubritate, iar rezultatul a fost organziarea unor întâlniri între firma respectivă şi administratorii asociaţiilor vizate, pentru a se ajunge la o înţelegere convenabilă ambelor părţi: "Sunt două secvenţe. Pe de o parte, operatorii de salubritate, care sunt într-o relaţie contractuală cu Primăria, prin Direcţia de Administrare şi Gospodărire Locală, iar pe de altă parte, operatorii de salubritate, care sunt într-o relaţie contractuală cu asociaţiile de proprietari. Noi am primit acum 2-3 săptămâni de la unul dintre operatorii de salubritate, respectiv RER-ul, o înştiinţare precum că un număr de 30 de asociaţii de proprietari au restanţe mari la plata acestui serviciu. Deşi nu suntem parteneri în contractul dintre cele două părţi, noi suntem «beneficiarii» a ceea ce se întâmplă, dacă resturile menajere nu pot fi colectate de pe domeniul public. În acest caz, disconfortul ar fi major major, creat tutoror, celor care nu plătesc, dar şi celor care plătesc şi am considerat că e cazul să fim mediatori. Alături de administratorii şi preşedinţii asociaţiilor de proprietari vizate am avut o întâlnire în care fiecare şi-a spus opinia. Asociaţiile au acceptat, prin intermediul nostru, un grafic de eşalonare, în aşa fel încât lucrurile să se întâmple. Operatorul de salubritate a avut disponibilitatea de a accepta eşalonarea plăţii datoriilor şi chiar de a nu percepe penalizări, şi în plus, a acceptat să presteze în continuare acest serviciu. Acelaşi lucru l-a solicitat săptămâna trecută şi «Braicata» şi vom fi mediatori în continuare între cele două părţi, astfel încât recuperarea sumelor de către operatori să se realizeze aşa cum s-a stabilit, iar prestarea serviciului de salubritate să se execute în termenii contractuali".