• este dispusă să plătească 3,55 milioane lei, fără TVA, pentru 5 ani de contract • licitaţia este anunţată pentru vineri, 26 mai
Primăria de la Chiscani a lansat, zilele acestea, în SEAP (sistemul electronic de achiziţii publice) procedura de achiziţie pentru servicii de colectare a deşeurilor menajere, mai precis de delegare de gestiune a serviciului public de salubrizare pe raza comunei, fiind dispusă să plătească aproape 3,556 milioane lei, fără TVA, pentru o perioadă de contract ce acoperă 60 de luni, adică 5 ani.
Potrivit anunţului, colectarea deşeurilor de la populaţie şi agenţi economici se va efectua cel puţin o dată pe săptămână, în timp ce la instituţiile publice pretenţia este de a fi ridicate deşeurile de 2 ori pe săptămână. Acelaşi ritm va fi valabil şi în ce priveşte colectarea deşeurilor din coşurile de gunoi stradale. Pentru deşeurile din depozitele necontrolate ridicarea se va face în cel mult 48 de ore de la primirea notei de comandă din partea primăriei de comună.
Firmelor specializate interesate de acest contract li se solicită să constituie o garanţie de participare de 30.000 lei. Ca dotări minime, Primăria Chiscani cere ofertanţilor să facă dovada că deţin cel puţin 2 autogunoiere cu autocompactor, având normă de poluare minimă EURO 4, folosite pentru colectarea şi transportul deşeurilor comunale (capacitatea unei autogunoiere fiind minim 18 mc/cursă), astfel încât în caz de defecţiune a autocompactorului folosit, acesta să poată fi înlocuit imediat şi activitatea de salubrizare să se desfăşoare fără sincope.
Licitaţia deschisă va avea unic criteriu de atribuire “preţul cel mai scăzut”, iar deschiderea ofertelor este programată pentru vineri, 26 mai, ora 18.00, în SEAP. Autoritatea contractantă a făcut precizarea că în cazul în care pe primul loc vor exista 2 sau mai multe oferte admisibile care prezintă acelaşi preţ, va solicita ofertanţilor respectivi o reofertare, în vederea departajării.