Copiii Grădiniţei nr. 39 "Step by Step" şi-au demonstrat calităţile artistice pe pereţii interiori ai gardului ce înconjoară unitatea. Cu ajutorul varului lavabil, de diferite culori, ei au dat frâu liber imaginaţiei, obţinând diverse elemente decorative cu ajutorul ştampilei, pieptănului, periei de dinţi sau a amprentelor degetelor sau palmelor.
Cadrele unităţii spun că procesul de învăţământ reprezintă un ansamblu complex şi variat în acţiuni instructiv-educative, ce este întotdeauna orientat spre atingerea unui scop comun. Fiecare dintre aceste acţiuni este decisivă în atingerea scopului urmărit şi îşi are propria ei tehnică de desfăşurare, implicând în structura ei o modalitate practică de lucru şi un mod specific de acţiune. Deoarece copilul este un foarte bun receptor, intensificarea antrenamentului de educaţie vizuală, sub o îndrumare corectă, îl va ajuta să-şi îmbogăţească percepţia vizuală. Şi pentru că toţi copiii doresc să deseneze, ei trebuie sprijiniţi, apreciaţi şi încurajaţi. "Preşcolarii transpun în culoare bogăţia de informaţii de care dispun şi cu care operează, dau libertate memoriei cromatice şi figurative. Diversitatea materialelor cu care îi punem în contact contribuie în mod activ la îmbogăţirea cunoştinţelor, le stimulează interesul, le dezvoltă gustul pentru frumos, armonie, compoziţii, simetrie, ordine şi acurateţe. Acţiunea a fost gândită, iniţial, ca o activitate de evaluare a cunoştinţelor copiilor şi s-a finalizat cu o acţiune de amploare, prin participarea elevilor clasei a IV-a «step by step» de la Şcoala nr. 31, precum şi prin participarea părinţilor", ne-a spus Aurica Ionescu, directorul Grădiniţei nr.39.
Pe lângă evaluarea cunoştinţelor, copiii au învăţat noi moduri de exprimare a sentimentelor, dezvoltându-şi, totodată, spiritul de lucru în echipă.