În şedinţa Biroului Permanent de luni, potrivit stenogramelor şedinţei, s-a discutat o scrisoare a senatorului UNPR Liviu Câmpanu, care ar urma să participe în Croaţia la un turneu de tenis interparlamentar în perioada 8-12 iunie. Preşedintele Senatului, Mircea Geoană, a catalogat acţiunea drept "politico-sportivă", iar vicepreşedintele Dan Voiculescu s-a arătat contrariat de intenţia uneperistului.
"Nu ştiu, domnilor, dacă să aprobăm ca un coleg de-al nostru să plece să joace tenis nu ştiu unde. Dacă vrea să joace tenis, să se ducă pe banii lui. Chiar avem bani acum şi de jucat tenis?", a spus Voiculescu în şedinţa de luni a conducerii Senatului. Fiindu-i atrasă atenţia că este vorba despre "un turneu interparlamentar", senatorul PC a răspuns sarcastic "E! Turneu parlamentar", arătându-se în continuare împotriva ideii.
Geoană a explicat că, în principiu, nu are nimic împotriva unor astfel de acţiuni deoarece "şi acestea fac parte din diplomaţia parlamentară", dar a cerut o evaluare concretă a costurilor. "Acolo chiar poate să meargă cu maşina", a afirmat ironic şi liderul grupului PSD, Ilie Sârbu.
Comentariul lui Sârbu vine după ce, anterior, în şedinţa Biroului Permanent se discutase o deplasare în China a Comisiei pentru politică externă. Tot senatorul PC Dan Voiculescu a atras atenţia asupra costurilor vizitei, dorind explicaţii cu privire deplasare. Senatorul UDMR Verestoy Attila a opinat că această vizită "costă enorm de puţin faţă de importanţa acţiunii", fiind susţinut şi de Gyorgy Frunda, însă Voiculescu a revenit în discuţie, susţinând că Parlamentul ar trebui să fie mai atent la astfel de costuri, mai ales că deplasarea în China va costa Senatul aproximativ 30.000 de euro.
Ulterior, senatorul UDMR Gyorgy Frunda i-a sugerat ironic lui Titus Corlăţean, preşedintele Comisiei pentru politică externă, să se gândească dacă nu ar fi fezabil "să facă drumul acesta cu Daciile", pentru a reduce din costurile deplasării, social-democratul răspunzând că deja analizează care sunt variantele cele mai ieftine, folosind o companie "mai modestă". "Nu chiar cu Logan-ul, că este mai dificil de străbătut oceanul", a mai adăugat Corlăţean.