El a precizat ca din istoria orasului se stie ca strada "Regala", de aproape 150 de ani, a fost alee de promenada destinata pietonilor si ca pe vremuri era o circulatie deosebita, o adevarata placere pentru braileni sa se plimbe fara a fi deranjati de masini. "Noi propunem o sistematizare a strazii "Mihai Eminescu" care trebuie sa ramina de promenada. Aceasta este o zona istorica protejata de o lege apobata dinainte de revolutie, cladirile sint vechi, nu pot fi demolate, iar canalizarile nu suporta circulatia rutiera. Marile orase au strazi istorice pe care le sistematizeaza, la Bucuresti este "Lipscani", in Brasov este "Republicii" strada pietonala, la Oradea - strada "Victoriei", la Galati - prelungirea de la "Domneasca". Braila ramine fara o astfel de zona de promenada.
Ionel Alexandru il contrazice pe primarul municipiului, Constantin Cibu, care a spus ca introducerea circulatiei rutiere ar aduce o revitalizare din punct de vedere economic a zonei respective. Liderul PNG a dat exemplu si alte strazi din municipiu, "Garii" sau "Comuna din Paris" pe unde circula foarte multe autoturisme si totusi activitatea economica nu este foarte intensa.
"Sintem pentru recomercializarea si redezvoltarea din punct de vedere economic, dar daca o dam circulatiei publice nu o revitalizam, ci o distrugem", a spus Alexandru.
Desi in scurt timp va demara proiectul de reabilitare a strazii "Mihai Eminescu", presedintele PNG mai spera totusi ca va fi sprijinit de persoane care isi cunosc atributiile din acest punct de vedere, arhitecti si istorici, pentru a pastra specificul de zona de promenada.