Mergi la conţinutul principal

Pilotul Roberto Ene, urmărit de ghinion la Târgu Secuiesc

Era un debut timid, dar încurajator pentru cel mai tânăr concurent de la această clasă.

Roberto Ene s-a acomodat rapid cu modalitatea de start, acum fiind vorba de start lansat, din mişcare, faţă de startul de pe loc, aşa cum se proceda la clasa anterioară, astfel că, în week-end-ul trecut, pe circuitul din Târgu Secuiesc, unde s-a desfăşurat etapa a doua a naţionalelor, el a avut o prestaţie mult mai bună dar şi ghinion.

Încurajat şi de rezultatul obţinut în Bulgaria, în cadrul etapei de Campionat European, Roberto Ene a reuşit să obţină în calificari al 10-lea timp, din totalul de 19 piloti înscrişi la startul clasei MINI.

In prima manşă, micuţul "Shumacher" din Brăila nu s-a speriat de vârsta şi experienţa adversarilor săi, a atacat încă din primul viraj şi după numai patru tururi ocupa locul al şaptelea, poziţie pe care de altfel a încheiat manşa.

Scos din cursă şi cu kartul avariat

A urmat partea a doua a concursului care, din păcate, nu a fost la fel de frumoasă ca prima. După un ambuteiaj în primul viraj de la start, pilotul brăilean, plecat de pe poziţia a 7-a, a ajuns pe locul al 14-lea.

Roberto Ene nu s-a impacientat şi a început cursa de recuperare a locurilor pierdute, iar după două tururi reuşise deja să ajungă pe pozitia a 10-a însă, după primul viraj al turului al treilea, în timp ce pregătea atacul pentru a mai recupera o poziţie, a fost acroşat din spate de pilotul bucureştean Eduard Anton, pilot ce fusese depăşit de Ene, cu un tur înainte, acrosaj care l-a scos de pe pistă pe concurentul brăilean.

"În afara abandonului, impactul a avariat şi kartul, motiv pentru care am depus o contestatie împotriva comportamentului nesportiv al pilotului bucureştean, care după părerea noastră a recurs la acest gest din cauza neputinţei sau neştiinţei de a efectua o manevră de depăşire corectă şi sportivă. Avem un răspuns favorabil asupra contestaţiei noastre şi aşteptăm decizia Comisiei de Disciplină din cadrul federaţiei de specialitate. Nu este prima dată când acest pilot recurge la astfel de manevre nesportive", a declarat Eduard Ene, tatăl şi mecanicul pilotului brăilean.

Cu toate că a fost oprit din cursă, Roberto Ene a lăsat impresia că ascensiunea sa în ierarhia clasei MINI va fi una rapidă şi că până la sfârşitul anului va reuşi să prindă un podium, la una dintre cursele rămase de disputat.
Următoarea etapă va avea loc pe 27 şi 28 iunie, pe acelaşi kartodrom de la Târgu Secuiesc.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro