Din 2006 este membru al Uniunii Artiştilor Plastici. Tânărul critic Claudia Moldovean a comentat lucrările şi a apreciat că lucrările lui Cristian Radu aglomerează în cadrul lor diverse materii şi forme ale realului care se echilibrează reciproc, atât cromatic, cât şi prin locul ocupat în compoziţie. "A-i înţelege lucrările lui Cristian Radu înseamnă a percepe modul în care suprapunerile de culori şi texturi realizează fluxuri diferite de materialitate în cadrul tabloului, creând iluzia de spaţiu palpabil, dar şi de a vedea un mod de transpunere într-o expresie plastică a unei stări specifice. Astfel se poate vedea, cum se păstrează în arta contemporană o lege fundamentală a picturii, aceea de recrea realul, aici acest demers realizându-se într-un stil ce se înrudeşte cu grafica de tip simbolist", a conchis Claudia Moldovean. Artistul plastic şi profesorul Hugo Mărăcineanu a remarcat cum creatorul Cristian Radu imaginează o lume a sa ce merge pe reprezentarea unor universuri paralele care interferează, cum meşterul Cristian, care are o mână de aur, manevrează mijloacele plastice, încercând să exploateze din ele toate posibilităţile, în timp ce artistul mizează pe tensiunea, intensitate cromatică, luminozitate, reflexii. Criticul de artă Maria Stoica, şeful secţiei de artă a Muzeului Brăilei, a apreciat că tânărul Cristian Radu a ajuns la maturitate artistică. "Pictura lui este decorativă, rafinată, tactilă. Ea comunică un mod de a privi lumea şi lumea aceasta este una pe dos, dezarticulată, care te suprasolicită. Lumea lui este tristă şi fragilă, deşi, când vezi expoziţia plonjezi într-un mediu colorat, care te vrăjeşte, şi abia apoi te îndeamnă să te apropii şi să cauţi. Pictura lui Cristi Radu cere timp pentru contemplare şi înţelegere".