Nu avem in vedere investitii majore, infrastructura costisitoare, parcari etajate, subterane, etc, ci doar amenajarea unor terenuri care acum au o destinatie ce nu multumeste pe nimeni, nici cetatenii, nici administratia, respectiv depozite de gunoi, perimetre rascolite de lucrarile CET. Politia Comunitara s-a ocupat de acest lucru, ne-a adus fotografiile din aceste zone si am stabilit ca in ordinea in care am montat placutele avertizoare de ridicare de masini - pe Calarasi, Vizirului, Buzaului, Dorobanti - sa punem in spate amenajari de parcari cu indicatoarele aferente. La momentul acesta, spatiile respective sunt utilizate partial ca locuri de parcare, dar intr-o formula neamenajata, doar pe acele suprafete care nu sunt ingropate in apa, in noroi sau in deseuri. In principiu, vor fi amenajate circa 1.500 de locuri de parcare noi, dar dintre ele, cam 20-30% sunt si acum folosite in acest scop. In plus, am decis sa nu mai mergem pe formula de reparatii parcari, plombari si atat; o sa facem niste proiecte care sa aiba si ridicare topo, sa le pozitionam corect pe verticala, in sensul de a prelua apele pluviale din interior, pentru ca sunt parcari inundate dupa ploi, iar masinile sunt parcate tot pe strada sau pe trotuar, pentru ca nu pot oamenii sa coboare din ele, din cauza apei. Gandirea este ca suprafetele respective sa fie luate in calcul cu spatii verzi, bordurare, covor asfaltic, marcarea lor, predarea catre DAGL si luarea lor in administrare".
Necula a mai spus ca sunt chiar solicitari de la unele asociatii de proprietari care au fondul de rulment mai consistent, de preluare in administrare a parcarilor din vecinatate, in ideea in care sa le amenajeze asociatiile respective pe cheltuiala lor, sa le marcheze si sa le foloseasca pentru locatari. Viceprimarul a precizat ca nu s-a luat inca o decizie daca se vor aproba solicitarile acestor asociatii sau nu.