Păreri despre agenția de pariuri Unibet: Care sunt minusurile? | Obiectiv Vocea Brailei Mergi la conţinutul principal

Păreri despre agenția de pariuri Unibet: Care sunt minusurile?

Unibet este o agenție de pariuri online foarte apreciată atât în România, cât și în restul țărilor în care funcționează legal. În general, pariorii au numai păreri pozitive despre acest operator, însă nicio casă de pariuri nu poate fi de nota zece la toate capitolele.

Este foarte ușor să îi găsești „plusurile”, dar noi am fost provocați să găsim minusurile. Poate că procesul Unibet înregistrare este prea greoi, sau poate că agenția nu plătește câștigurile... Nu, nu este cazul de așa ceva. Încercând să „ținem cu ursul”, am găsit, totuși, câteva aspecte pe care operatorul le-ar putea îmbunătăți. 

Monitorizăm industria pariurilor sportive încă de la începuturile ei în țara noastră. În  2015, când statul român a reglementat acest domeniu introducând procesul de licențiere, unii dintre operatorii de talie internațională au preferat să se retragă de pe această piață, ca să nu plătească o parte din profitul realizat în anii precedenți. Unibet a fost cea mai importantă agenție care a rămas, devenind platforma cu cei mai mulți utilizatori. În ultimii ani, chiar dacă a rămas în top, ea și-a pierdut acest statut.

„Retrogradarea” nu înseamnă neapărat că operatorul nu oferă servicii bune, ci că au apărut alte agenții care au găsit modalități de a fi mai atractive. Așadar, un prim minus s-ar putea observa la nivel de management, strategii companiei neștiind cum să facă să rămână pe primul loc și să conserve gradul de popularitate de la un moment dat.

Cotele nu mai sunt așa grozave

O explicație pentru această situație poate fi reprezentată și de fluctuația cotelor. Acum ceva timp, Unibet oferea cele mai mari cote de pe piață. Tipsterii care postează predicții pe site-urile de specialitate se raportau la această casă de pariuri online atunci când alegeau operatorul recomandat pentru selecția indicată. În prezent, cotele nu mai sunt atât de grozave. De asemenea, nu există oferte promoționale de tipul „cote mărite”, care să îi ajute pe pariori să își maximizeze profitul. Nu sunt nici oferte prin care jucătorul să câștige biletul dacă echipa sau sportivul pe care mizează beneficiază de un anumit avantaj pe tabela de scor.

Apropo de secțiunea dedicate ofertelor promoționale, Unibet nu are un program de fidelizare și nu mai face „surprize plăcute” jucătorilor constanți, cu recompense acordate „din senin”, fără nicio condiție.

Un alt minus poate fi observat în ceea ce privește selecțiile disponibile. Unibet nu are cele mai multe opțiuni de pariere de pe piață pentru meciurile importante. Unii jucători au comentat pe forumuri că nu sunt prea multe opțiuni pentru pariurile pe cartonașe și pentru pariuri speciale. „E o problemă de moment sau au scos intervalele de 10 minute la gol marcat pentru majoritatea meciurilor? Până acum aveau toate, acum foarte puține!!!”, a remarcat „teacu111”, pe forumul comunității pariorilor online din România.

Cei care pariază live au scris, la rândul lor, că și oferta live este mai slabă decât era înainte. O comparație făcută între numărul meciurilor de fotbal disponibile în direct pe Unibet și pe alte site-uri de top le cam dă dreptate. Asta nu înseamnă că acest minus, ca și cele menționate mai sus, nu pot fi reglate pe viitor.

Nivel ridicat al mizei minime

Unibet este una dintre agențiile care au o limită minimă a depunerii destul de ridicată, de 25 de lei. Sunt altele la care poți depune numai 20 de lei, pentru a te distra. Pentru fiecare depunere este impusă taxa pe viciu de 2%, în timp ce alți operatori nu te taxează la efectuarea unui depozit. Potrivit regulamentului postat pe platformă, această agenție poate restricționa sumele depuse cu unele metode de plată: „Dacă primiți o notificare că nu mai puteți depune cu MyPaySafecard, vă rugăm să utilizați o altă metodă de plată”.

Și, dacă tot ținem cu ursul, să spunem că se găsește destul de greu de găsit opțiunea de live chat (la care se ajunge cumva prin intermediul secțiunii „Întrebări frecvente”), iar asistența în limba română este disponibilă numai în intervalul 09:00 – 24:00.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053, 0740-080289
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro