• în urma utilajelor folosite pentru îndepărtarea zăpezii au rămas borduri distruse, indicatoare rutiere îndoite, bănci rupte etc • reparaţiile vor costa o grămadă de bani, din conturile Primăriei
Greu de presupus că Primăria va putea dispune, în viitorul apropiat, de propriile utilaje de deszăpezire. Iar cum acţionează şi ce lasă în urmă maşinăriile închiriate de operatorii de salubritate care au contract cu municipalitatea - maşinării destinate agriculturii, şantierelor etc (mai ales că nici mecanicii lor nu ştiu unde şi cum să acţioneze la deszăpezire, ce mobilier stradal să protejeze) - se poate vedea foarte bine acum. În parcarea de la ANAF, de exemplu, s-au distrus bordurile şi dislocat plăci mari din beton, pe bdul Al. I. Cuza o bancă din beton a fost pusă la pământ, un indicator stradal de la Călăraşi, colţ cu Danubiului, a rămas înclinat la 20 de grade. În alte locuri, „Doreii” au îndoit ţevi de la aerisirea reţelei de gaze şi au deteriorat porţiuni de paviment. Nu au scăpat nici unele jardiniere din beton, borduri, capace de canalizare, coşuri de gunoi sau dotări ale Electrica.
Se poate replica la aceste gafe cu „nu a vrut nimeni, nu s-a ştiut ce este pe teren, numai cine nu munceşte nu greşeşte” etc. Oricum, primăria şi SUPAGL vor avea de muncă şi de cheltuială cu remedierea unor astfel pagube „inerente”. Mai ales că alte asemenea situaţii îşi aşteaptă rezolvarea de ani de zile..