Orange isi propune sa ofere o experienta de comunicare cit mai simpla si intuitiva, iar acest obiectiv se regaseste si in conceptul Orange Shop, pornind de la design-ul acestuia, prietenos si modern, atitudinea deschisa a angajatilor si pina la asistenta profesionista oferita in alegerea celei mai bune solutii de comunicare, conform necesitatilor fiecarui client. In noul Orange Shop, brailenii au de acum acces la cele mai performante produse si servicii de telefonie mobila, pot plati facturile la casieria din magazin, pot obtine detalii referitoare la programul de fidelizare Orange Thank You si pot utiliza punctele acumulate pentru plata facturilor, achizitionarea telefoanelor la preturi speciale, accesoriilor, cartelelor PrePay si materialelor promotionale. De asemenea, un Phone Expert va fi la dispozitia clientilor pentru familiarizarea acestora cu functiile telefoanelor, pentru a oferi asistenta la efectuarea setarilor si conectarea telefonului mobil la internet.
"In contextul actual, al unei piete tot mai dinamice si competitive, al complexitatii tot mai mari a necesitatilor de comunicare ale clientilor, Orange se diferentiaza prin brandul si valorile sale, care se regasesc in tot ceea ce dezvoltam pentru clientii nostri, inclusiv in magazinele noastre. Reteaua Orange Shop este un canal extrem de important prin care comunicam cu clientii nostri si de aceea unul dintre obiectivele noastre este sa dezvoltam cit mai mult aceasta retea. Magazinul pe care l-am inaugurat la Braila este cel de-al 27-lea", a precizat Richard Moat, director executiv Orange Romania.