Pentru celebrul designer Karl Lagerfeld, directorul de creaţie al casei Chanel, pisica lui siameză nu este numai o „muză", ci şi o sursă de venituri considerabile, dacă se ia în calcul faptul că numita Choupette a câştigat trei milioane de euro doar din două contracte de publicitate, scrie ziarul spaniol „El Pais".
Ce a făcut felina? Un prim contract a vizat apariţia pisicii într-o reclamă a firmei de cosmetice Shu Uemura. Al doilea a presupus apariţia renumitei „mâţe" în calendarul de maşini Vauxhall Corsa.
Din punctul de vedere al încasărilor, Choupette concurează cu unele dintre cel mai bine cotate fotomodele ale momentului. De exemplu, Cara Delevingne, top model foarte apreciat la ora actuală, a încasat anul trecut 4 milioane de euro, cu numai un milion mai mult decât pisicuţa cu ochi albaştri. Choupette a obţinut, din cele două acţiuni publicitare, jumătate din veniturile anuale declarate de Chiara Ferragni, considerată drept cea mai rentabilă blogger-iţă din industria modei, care a realizat 6,76 milioane de euro pe an cu ajutorul paginii sale web „The Blonde Salad". Se cuvine menţionat faptul că doamna Ferragni a folosit şi serviciile a 14 angajaţi în acest scop.
Cont pe Instagram şi Twitter
Prin urmare, nu este de mirare generozitatea lui Lagerfeld faţă de Choupette, care este îngrijită de două persoane, călătoreşte doar la clasa întâi şi are un cont pe Instagram cu 52.000 de fani şi un altul pe Twitter urmărit de peste 46.000 a oameni. Pisica are şi propria ei carte, intitulată „Choupette: The Private life of a High-Flying Fashion Cat", de 128 de pagini, în care se povesteşte cât este de alintată.
Stăpânul ei este mândru de câştigurile realizate de pisicuţă, dar alege cu mare atenţie anunţurile în care apare aceasta. „Nu permit să facă reclamă la mâncare sau lucruri de genul acesta. Ea este mult prea sofisticată pentru aşa ceva", a declarat, de curând, „kaiserul" modei, într-un interviu publicat de revista „The Cut", relatează agerpres.ro.