Mergi la conţinutul principal

NOI MODALITATI DE CRESTERE A AFACERII TURISTICE

Intalnirea are in vedere dezvoltarea potentialului turistic in zonele de pensiuni prin o mai buna colaborare a acestora cu agentiile de turism, precum si dezvoltarea produselor turistice si a serviciilor asociate lor, in vederea cresterii interesului turistilor de pe piata interna si externa. Programele de finantare a activitatii pensiunilor si zonelor turistice din fondurile europene 2014-2020, cresterea competitivitatii prin optimizarea lantului de valori in industria turismului local si imbunatatirea calitatii serviciilor turistice vor fi elemente importante incluse in agenda evenimentului.

Marius Bostan, Presedinte Fundatiei Nationale a Tinerilor Manageri, organizatie Partenera a evenimentului a declarat: Folosirea tehnologiei informatiei si comunicatiilor ca instrument de management si promovare ar putea potenta dezvoltarea afacerilor pensiunilor din Romania, iar noile tehnologii alaturi de educatia manageriala sunt ingredientele cresterii profiturilor in turismul de pensiune. Potentialul urias al tarii noastre va fi valorificat in urmatorii ani prin cresterea ce va fi provocata atat de turistii straini cat si de cei romani. Am mare incredere in inteligenta si seriozitatea micului antreprenor roman in turism!

Strategii inedite de marketing si promovare pentru atragerea turistilor, precum si produse specifice pentru turismul cultural vor fi prezentate de specialisti din domeniu, alaturi de prezentarea unor proiecte de succes din domeniul turismului rural. Conferinta se constituie ca o platforma de discutii intre participanti si specialisti si are la baza nevoia unor solutii integrate prin care zonele turistice cu potential din tara noastra se pot dezvolta si pot deveni factori ai dezvoltarii economice.

Valentin Miron, Manager proiect UE "Intreprinzatori in turism - pensiuni din Romania" considera ca: "Sindicalizarea marketingului in turismul de pensiune este o solutie nu doar la moda, ci cu adevarat viabila in Romania. Clientul ar trebui sa fie incurajat sa viziteze si sa cunoasca locuri fascinante, unde beneficiaza de servicii bune si poate admira peisajul sau realiza activitatea primordiala pentru care a venit - de ex.: plaja, ski, sightseeing -, in paralel cu o multitudine de alte activitati suplimentare de entertainment. Din acest motiv portalul "Cazarelapensiune.ro" este un mall dedicat pensiunilor, pentru ca aduna la un loc nu doar peste 3000 de pensiuni extraordinare din toata Romania, dar prezinta si atractiile, evenimentele si activitatile suplimentare care pot fi abordate in zona geografica aleasa."

Subiectele abordate in cadrul conferintei vor avea la baza studii punctuale de piata, cum sunt cele pe regiuni, care evidentiaza provocarile cu care se confrunta in acest moment pensiunile din tara noastra, dar si agentiile de turism si turistii.

Participa reprezentanti ai pensiunilor, autoritatilor publice locale si centrale, mediului academic, asociatiilor din turism, agentiilor de turism, dar si alte persoane interesate de stabilirea unor noi parteneriate de afaceri din acest domeniu. Vor fi prezenti de asemenea, consultanti pentru accesari fonduri europene si guvernamentale, precum si furnizori de produse si servicii specifice Horeca, si bineinteles, presa.

Evenimentul este organizat de Concord Communication. Principalii parteneri sunt: Telekom Romania, Fundatia Nationala a Tinerilor Manageri, portalul Cazarelapensiune.ro de informare turistica si rezervari online si Lugera Travel.

Despre: Concord Communication SRL
Concord Communication este o companie romaneasca specializata in servicii de consultanta in relatii publice, comunicare si organizare evenimente de afaceri. Compania raspunde nevoilor specifice mediului de afaceri romanesc in ceea ce priveste crearea si consolidarea unei imagini publice si reputatii puternice printr-o promovare adecvata, comunicarea externa si interna, atat in mediul online, cat si cel offline, precum si prin organizarea unor evenimente specifice.

Compania organizeaza conferinte, targuri, lansari de produse, forumuri de afaceri, gale de premiere, ofera consultanta, construieste si implementeaza programe si campanii de comunicare, relatii publice si branding, personalizate si adaptate clientului, industriei si pietei careia se adreseaza.

 

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro