La aceasta solicitare, deocamdata, Ministerul Educatiei nu a dat nici un raspuns clar. Inspectorii de la Ministerul Educatiei si-au exprimat surprinderea fata de aceste cereri, dar nu au exclus varianta unei reanalizari a situatiei. "In principal, calificativele acopera o sfera mai larga, iar la inspectii nu s-au constatat respingeri in aceasta privinta. Oricum, aceasta problema trebuie reanalizata, deoarece, asa cum noul pachet legislativ propune o noua structura educationala, si atunci, prin noul curriculum, va fi reformat si sistemul de evaluare", a spus Megdonia Paunescu, director in cadrul Directiei Management Invatamint Preuniversitar din cadrul Ministerului Educatiei. Chiar se discuta despre posibilitatea ca in primele doua clase elevii sa fie evaluati prin calificative, iar in a III-a si a IV-a prin note. Varianta este insa respinsa de unele cadre didactice care sustin ca asa s-ar bulversa si mai tare elevii.
Ministerul Educatiei ar putea renunta si la calificativele din invatamintul primar
La aceasta solicitare, deocamdata, Ministerul Educatiei nu a dat nici un raspuns clar. Inspectorii de la Ministerul Educatiei si-au exprimat surprinderea fata de aceste cereri, dar nu au exclus varianta unei reanalizari a situatiei. "In principal, calificativele acopera o sfera mai larga, iar la inspectii nu s-au constatat respingeri in aceasta privinta. Oricum, aceasta problema trebuie reanalizata, deoarece, asa cum noul pachet legislativ propune o noua structura educationala, si atunci, prin noul curriculum, va fi reformat si sistemul de evaluare", a spus Megdonia Paunescu, director in cadrul Directiei Management Invatamint Preuniversitar din cadrul Ministerului Educatiei. Chiar se discuta despre posibilitatea ca in primele doua clase elevii sa fie evaluati prin calificative, iar in a III-a si a IV-a prin note. Varianta este insa respinsa de unele cadre didactice care sustin ca asa s-ar bulversa si mai tare elevii.