McDonald's își cere scuze pentru o reclamă | Obiectiv Vocea Brailei Mergi la conţinutul principal

McDonald's își cere scuze pentru o reclamă

Compania McDonald's a fost nevoită să își ceară scuze pentru o reclamă la unul dintre produsele sale, după un val de critici că spotul publicitar „exploatează suferința copiilor”. În ultima reclamă a companiei în Marea Britanie apare un copil care încearcă să afle ce a avut în comun cu tatăl său decedat, până când este dezvăluit că ambii aveau o pasiune pentru un burger de la McDonald's, relatează BBC News.

 

„Nu a fost intenția noastră (să jignim n.red). Am vrut să scoatem în evidență rolul pe care McDonalds l-a jucat în viețile clienților noastre, și la bine și la rău”, a spus un purtător de cuvânt al campaniei. 

Reclama a fost creată de agenția de publicitate Leo Burnett din Londra și a fost lansată pe 12 mai pentru a fi transmisă pe o perioadă de șapte săptămâni. 

În reclamă, băiatul îi pune mamei lui mai multe întrebări despre tatăl său decedat. Femeia începe să îi povestească, iar băiatul este din ce în ce mai trist că nu au nimic în comun. Asta până când ajunge la McDonald's unde comandă un burger și mama lui îi spune că acela era și preferatul tatălui său. 

„McDonalds a încercat să comunice cu publicul său printr-o campanie TV emoționantă. Însă, ceea ce au făcut a fost să exploateze suferința copiilor. Sprijinim copiii și părinții care își amintesc de cei dragi și îi încurajăm să discute deschis despre amintirile lor. Însă să încerci să insinuezi că un brand poate vindeca toate suferințele cu o masă este lipsit de sensibilitate și nu acesta ar trebui să fie modul în care brandurile recunosc momentele importante din viață”, a spus, pentru BBC, Shelley Gilbert, fondatoarea și președinta unei organizații de caritate. 

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053, 0740-080289
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro