"Matt este una dintre puţinele vedete de la Hollywood care a refuzat majoritatea ofertelor pentru reclame care promovează diverse produse. Dar această ofertă a fost însoţită de un onorariu imens şi de faptul că lucrează cu oameni în care are încredere, producătorul lungmetrajului «The Monuments Men» Grant Heslov şi George Clooney, partenerul său din film", a declarat o sursă pentru publicaţia The New York Post, informează contactmusic.com.
George Clooney este imaginea brandului Nestlé în afara Statelor Unite din 2006 şi noua reclamă mizează pe farmecul său irezistibil.
În noua reclamă la Nespresso, intitulată "În numele plăcerii", George Clooney este păcălit de o femeie atrăgătoare care vrea să îşi bea cafeaua singură şi trimite un grup de fane ale actorului care să îl asalteze, astfel încât să fie lăsată în pace.
Matt Damon apare în versiunea mai scurtă a reclamei, în care de data aceasta, George Clooney este cel care vrea să îşi bea liniştit cafeaua şi trimite femeile pe urmele prietenului său.