Mergi la conţinutul principal
Ar fi trebuit să expire astăzi

Mandatul lui Săndulescu de la “Braicar”, prelungit pe un termen încă nedefinit

• astăzi ar fi trebuit să expire mandatul directorului “Braicar”, Cornel Săndulescu, însă a fost prelungit, recent, pentru a doua oară, în cadrul Consiliului de Administraţie al societăţii • după cum ne-a precizat chiar el, Săndulescu nu mai este interesat să participe la concurs, deoarece se pregăteşte să iasă la pensie • el va rămâne pe post doar până la organizarea concursului de manager • primarul Marian Dragomir nu a putut spune când va fi concursul, însă a afirmat că în prezent se lucrează la modificarea cerinţelor pentru candidaţi • aceştia vor putea fi manageri, economişti, jurişti sau ingineri, nu doar specialişti în domeniul tehnic şi cu experienţă în transport public, cum era până acum

 

Mandatul de director la societatea “Braicar” a lui Cornel Săndulescu, care ocupă acest post de mai bine de două decenii, de pe vremea fostului primar Anton Lungu, a fost prelungit din nou, săptămâna trecută, de această dată până la organizarea concursului pentru un nou manager. După cum ne-a înştiinţat chiar Săndulescu, decizia a fost luată în cadrul Consiliului de Administraţie al “Braicar”. Deocamdată, nu s-a fixat data pentru concurs, însă potrivit primarului Marian Dragomir, se lucrează la modificarea documentaţiei pentru organizarea acestuia, în sensul schimbării cerinţelor pentru candidaţi. Întrebat dacă este interesat să se înscrie, Săndulescu a precizat că se pregăteşte de pensie şi că va mai ocupa poziţia doar până când se va selecta un nou director.

Ultima oară când municipalitatea a organizat concursul pentru acest post nu s-a înscris nimeni, iar mandatul actualului director, Cornel Săndulescu, a fost prelungit pentru încă şase luni (în luna aprilie), până astăzi, 30 septembrie. Interesant este că potrivit edilului-şef de această dată se vor schimba puţin cerinţele pe care trebuie să le îndeplinească viitorul şef al societăţii, în sensul că acesta nu va mai trebui să aibă neapărat studii de specialitate în domeniul tehnic şi experienţă în transportul public aşa cum a fost până acum. Cu alte cuvinte, Primăria Brăila îşi doreşte ca pentru acest post, pe lângă categoria amintită, să participe şi manageri, jurişti, economişti, astfel încât viitoarea conducere să se ocupe strict de partea de management a societăţii.

“Acum se pregăteşte documentaţia în ceea ce priveşte condiţiile pe care trebuie să le îndeplinească viitorul director de la «Braicar». Existau în documentaţie anumite specificaţii tehnice, limitări să spunem, asupra faptului că acela care va fi directorul «Braicar» trebuia să aibă doar studii de specialitate în domeniul tehnic şi experienţă în transport public. Ceea ce din punctul meu de vedere era o chestiune foarte limitativă şi ar fi condus la posibilitatea ca unii oameni, cu funcţii de conducere la societăţi de transport public din ţară, care au pierderi în momentul de faţă, comparativ cu «Braicar», care nu are pierderi, să vină la concurs, să ne trezim cu ei. Nu ne interesează acest lucru. Am vorbit (...) cu doamna viceprimar Doiniţa Ciocan, se modifică în totalitate condiţiile pentru concurs, astfel încât să poată participa economişti, jurişti, dar şi ingineri. În acest mod, noi să avem la «Braicar» un manager şi nu un cunoscător al motoarelor şi al specificaţiilor tehnice ale mijloacelor de transport. Pentru partea aceasta există cu siguranţă un inginer şef, există director tehnic, dacă se doreşte. Dar conducătorul societăţii «Braicar» trebuie să fie un manager care să aibă două scopuri: profitul şi graficele de transport”, a declarat Dragomir, recent, în cadrul unei conferinţe de presă.

Primarul nu a putut preciza o dată exactă când va avea loc concursul, însă în luna iunie puncta faptul că acest lucru s-ar putea întâmpla peste trei luni, cu alte cuvinte examenul ar trebui organizat cât de curând. Mai mult, edilul-şef a mai amintit că de acestă dată s-a apelat la serviciile unei firme de recrutare, care va urmări desfăşurarea concursului, va analiza persoanele care se vor înscrie şi va acorda punctaje candidaţilor.

În ceea ce priveşte punerea la punct a graficelor de transport, până la stabilirea unui nou director al societăţii, Dragomir a precizat că a solicitat serviciului de transport să facă verificări dacă se respectă orarul stabilit.

“Să urmărească, în special la orele de deplasare a elevilor şi angajaţilor către şcoală şi serviciu şi la orele în care aceştia se retrag către casă, şi să impună societăţii să îşi actualizeze graficele pentru a nu mai exista niciun fel de discrepanţe. Totodată, anul acesta în Consiliul Local va fi adoptată acea nouă reglementare a traseelor, prin care se vor deservi marii angajatori şi mă refer la Şantierul Naval, Yazaki, dar şi alţii pe care cei de la «Braicar» îi au în zona respectivă”, a conchis edilul-şef.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro