Trainerul cursului, Ovidiu Dimofte, a precizat că la cursuri li s-au transmis copiilor competenţe, nu cunoştinţe. "Noţiunile pe care le-am transmis sunt destul de seci şi pentru ei a fost destul de dificil pentru că nu au o realitate la care să se raporteze, ei încă nu lucrează. De aceea am ales ca la ultima întâlnire să vizioneze un film, pentru ca toate noţiunile teoretice să se fixeze în ceva practic", a explicat Ovidiu Dimofte.
Eleva Silvana Gagu a spus că a ales acest curs pentru că şi-a dorit ca la final să ştie să facă ceva practic. Florentina Miron consideră că o idee presupune imaginaţie, creativitate, dar trebuie să ştii şi să pui totul în practică, iar acest curs a ajutat-o din ambele puncte de vedere. "Pe mine m-a atras la acest curs chiar denumirea. Manager de proiect sună foarte incitant. Noi nu mai trăim numai din poezie, suntem foarte conştienţi de partea concretă, financiară a unei idei", a completat şi Ecaterina Damian. "Trebuie să fim foarte realişti ca să ne atingem ţinta şi acest curs ne-a explicat cum să facem acest lucru. Iar ultima întâlnire a fost super. Nu am cuvinte să spun cât de mult mi-a plăcut cum am aplicat practic cele învăţate", a spus Ana-Maria Berdant. "Cred că managementul de proiect nu ne-a învăţat doar să realizăm proiecte. Am învăţat să privim viaţa ca pe o «afacere», în care trebuie să iei decizii la momentul potrivit", a precizat şi Alexandru Hârşu.
În semestrul II cursurile din cadrul programului "Liderii mileniului Trei" vor continua, pe alte teme şi cu alţi elevi. Copiii de la orice şcoală sau liceu interesaţi să urmeze astfel de cursuri pot obţine informaţii la adresa leadership@codecs.ro sau Imt.ro