Parcarea cu plată de lângă magazinul "Winmark-Dunărea" provoacă nemulţumiri în rândul anumitor şoferi. Aceştia se plâng că, deşi se percepe o taxă de staţionare şi, teoretic, autoturismele ar trebui să fie în siguranţă, la plecare şi-au găsit caroseria zgâriată de spălătorii de maşini pripăşiţi în zonă. "Există un încasator care mi-a cerut bani când am oprit în parcare. Am achitat ce aveam de achitat, pentru ca, în momentul când m-am întors la maşină, să constat că vopseaua fusese zgâriată de un individ care, chipurile, o spălase. Problema e că folosise o cârpă murdară, pe care o înmuia într-o găleată cu apă plină de mizeria adunată de pe maşinile spălate. Nu ştiu cât le convine altora acest lucru, dar mie nu-mi convine să vină unul şi, fără să mă întrebe, să se apuce să-mi spele maşina, ca să mă forţeze să-i dau nişte bani. Eu prefer să o spăl personal, tocmai pentru a evita să o zgârii. Nu mi se pare normal ca, într-o parcare unde se percepe taxă, să se întâmple aşa ceva. Dacă tot îmi ia banii, Primăria ar trebui să aibă grijă de maşină, nu să lase tot felul de indivizi să-şi facă de cap în parcare", ne-a spus Mircea B., unul dintre şoferii nemulţumiţi.
"Sunt, într-adevăr, câteva persoane care spală maşini în parcarea de la Dunărea, dar la noi nu s-a plâns, încă, nimeni, că i s-a zgâriat autoturismul. Oricum, de problema aceasta ar trebui să se ocupe Poliţia Comunitară, nu încasatorii pe care-i avem noi acolo", ne-a declarat Dan Apostol, directorul Serviciului de Utilitate Publică, Administrare şi Gospodărire Locală (SUPAGL), din cadrul Primăriei Brăila. Nici agenţii comunitari nu au luat nicio măsură în cazul spălătorilor de maşini din parcări, din simplul motiv că, după cum ne-a spus Georgică Tănase, şeful Biroului Ordine Publică din cadrul Poliţiei Comunitare, nu s-a depus nicio reclamaţie în acest sens.
Municipiul Brăila dispune, în prezent, de 15 parcări cu plată, cu un număr total de 437 de locuri. Acestea produc un venit lunar de circa 15.000 lei (150 milioane de lei vechi). Pentru că automatele de taxare au fost scoase din uz după ce a încetat contractul dintre municipalitate cu firma care le-a montat, toate încasările rămân pe plan local. Astfel, jumătate din aceşti bani intră în bugetul SUPAGL, iar cealaltă jumătate ajunge la bugetul local.