Albumul „1989" al cunoscutei artiste Taylor Swift s-a vândut în peste cinci milioane de copii în numai 36 de săptămâni de la lansare, devenind astfel primul album al deceniului care atinge acest prag într-un timp foarte scurt, relatează agerpres.ro, cu referire la datele furnizate de societatea Nielsen Music.
Lansat în urmă cu nouă luni, albumul „1989" a fost foarte aproape să doboare recordul deţinut până în prezent de interpretul Usher al cărui album „Confessions" a atins pragul de cinci milioane de copii în numai 19 săptămâni, în 2004.
Adele, cu albumul „21", a vândut cinci milioane de copii în 42 de săptămâni de la momentul lansării, în prezent ajungând la peste 11,1 milioane de copii vândute, potrivit Billboard.com.
Patru single-uri de mare succes
Vestea pentru Taylor Swift este încununată şi de succesul single-ului „Black Space", care a atins pragul de 1 miliard de vizualizări pe canalul Vevo.
Succesul albumului „1989" se datorează, potrivit specialiştilor, celor patru single-uri „Shake It Off", „Blank Space", „Style" şi „Bad Blood", prezente pe acest album, dar care au beneficiat de clipuri şi lansări la intervale de câteva luni fiecare, începând din august 2014. Astfel, fiecare single, promovat intens şi pe platformele digitale precum Vevo şi pe posturile de radio, a menţinut constant albumul „1989" în atenţia publicului.