Directorul general al "Aker Braila" SA, Florinel Flor, a explicat ca in anul in curs urmeaza a fi livrate beneficiarilor contractanti nu mai putin de 14 nave, dintre care trei complet armate. "Comparativ cu portofoliul de comenzi, din anii 2004 si 2003, cind au fost construite cite 9 corpuri de nava, in acest an, pe linga cele 3 nave complet echipate, corpurile de nava au grad mult mai ridicat de echipare, de la 40% pina la 70%, ceea ce presupune un efort mult mai mare. Este normal acest trend ascendent in ceea ce priveste gradul de echipare a corpurilor de nava intrucit, in acest fel, se reduc costurile de realizare a navelor complete in cadrul grupului. Mergem in continuare pe cresterea volumului de productie. De exemplu, daca anul trecut unitatea a livrat nave inglobind un volum de 17.000 tone de otel, pentru anul curent ne-am propus sa livram nave ce vor ingloba un volum de 30.000 tone de otel" a declarat sursa citata. De asemenea, Flor a punctat faptul ca santierul naval brailean a ajuns sa subcontracteze constructia de corpuri de nave unor alte santiere de profil din Ucraina pe care le aduce apoi in Braila pentru echipare.
Lansare de nava la "Aker Braila" SA
Directorul general al "Aker Braila" SA, Florinel Flor, a explicat ca in anul in curs urmeaza a fi livrate beneficiarilor contractanti nu mai putin de 14 nave, dintre care trei complet armate. "Comparativ cu portofoliul de comenzi, din anii 2004 si 2003, cind au fost construite cite 9 corpuri de nava, in acest an, pe linga cele 3 nave complet echipate, corpurile de nava au grad mult mai ridicat de echipare, de la 40% pina la 70%, ceea ce presupune un efort mult mai mare. Este normal acest trend ascendent in ceea ce priveste gradul de echipare a corpurilor de nava intrucit, in acest fel, se reduc costurile de realizare a navelor complete in cadrul grupului. Mergem in continuare pe cresterea volumului de productie. De exemplu, daca anul trecut unitatea a livrat nave inglobind un volum de 17.000 tone de otel, pentru anul curent ne-am propus sa livram nave ce vor ingloba un volum de 30.000 tone de otel" a declarat sursa citata. De asemenea, Flor a punctat faptul ca santierul naval brailean a ajuns sa subcontracteze constructia de corpuri de nave unor alte santiere de profil din Ucraina pe care le aduce apoi in Braila pentru echipare.