Campania îşi propune să surprindă "emblematicul top-model britanic în ipostaza unei femei ce pare din altă lume, într-un spaţiu sumbru şi suprarealist", au declarat reprezentanţii casei de modă britanice, informează contactmusic.com, citată de Mediafax.
Într-un clip realizat de fotograful Steven Klein în Londra de Est, Kate Moss intră într-o casă părăsită şi urcă treptele, cadrele suprinse dând impresia că top-modelul britanic ar fi fost urmărit de cineva.
Pentru realizarea acestui clip, Steven Klein s-a inspirat din thrillerul britanic din anii 60 "Omul care ucide/ Peeping Tom", în care un asasin în serie ucide femeile şi foloseşte o cameră pentru a înregistra expresia îngrozită a acestora în momentul morţii.
Kate Moss, care apare pentru prima oară în campania publicitară a casei de modă, a fost prietenă cu Alexander McQueen şi a "defilat" sub forma unei holograme în timpul prezentării colecţiei toamnă-iarnă 2006 a designerului britanic, care s-a sinucis în februarie 2010.
Alexander McQueen a devenit "copilul teribil" al modei după ce a fost descoperit de Isabella Blow, care era redactor la revista de specialitate Tatler. Ea a cumpărat toate hainele realizate de acesta pentru show-ul său de absolvire, contra sumei de 5.000 de lire sterline.
În 1996, el a devenit designerul principal al casei de modă Givenchy, succedându-i lui John Galliano, înainte de a-şi uni forţele cu Gucci, care i-a cumpărat 51% din companie. Până la sfârşitul lui 2007, Alexander McQueen avea magazine în New York, Londra, Los Angeles, Milano şi Las Vegas. Rihanna şi Lady Gaga se numără printre celebrităţile care au purtat frecvent ţinute create de McQueen, în viaţa de zi cu zi sau în videoclipuri. Pe 14 iulie 2008, Alexander McQueen şi-a lansat un magazin virtual pe site-ul companiei sale, cu linii pret-a-porter şi accesorii. Alexander McQueen s-a sinucis în data de 11 februarie 2010, la o săptămână după ce mama acestuia a încetat din viaţă.