Istoria industriei auto: Ssangyong Motor Company | Obiectiv Vocea Brailei Mergi la conţinutul principal

Istoria industriei auto: Ssangyong Motor Company

Cel mai vechi producător auto din Republica Coreea, Ssangyong Motor Company, a construit, de-a lungul celor aproape 60 de ani de existenţă, autobuze şi autocamioane, pentru ca ulteriior să se specializeze pe proiectarea şi producţia de vehicule 4x4, scrie agerpres.ro.
Societatea a fost înfiinţată în 1954, sub numele de Ha Dong-Hwan Motor, iar din anii 70 a început să fabrice şi să comercializeze o versiune coreeană a vestitelor autoturisme de teren Jeep Willy.

Limuzina de lux Chairman

În 1988 societatea îşi schimbă numele în Ssangyong Motor Company şi în acelaşi an lansează prima maşina de teren proiectată şi construită în întregime în această ţară, prima generaţie a modelului Korando. Modelele Musso din 1993 şi Korando din 1996, au deschis cu succes piaţa SUV-urilor la nivel mondial. Mai târziu, Mercedes a ajutat Ssangyong să dezvolte cu succes primul său sedan - maşina de lux Chairman. Pentru a produce motoarele Mercedes, Ssangyong a construit o a doua fabrică în Changwon.
În 1993, Ssangyong începe un parteneriat strâns cu Mercedes Benz AG, în baza căruia accesează tehnologie avansată (în special în ce priveşte motorizările Diesel şi pe benzină, respectiv transmisiile automate) şi începe producţia modelelor Musso bazate pe tehnologia de la Mercedes.
Compania lansează, în 1997, limuzina de lux Chairman, iar în septembrie 2001 are loc lansarea modelului Rexton. În 2003 sunt lansate noul Chairman şi noul Rexton, iar în mai 2005 este lansat modelul Kyron. Anul 2006 aduce o schimbare de design pentru modelul Rexton, iar un an mai târziu, în 2007, sunt lansate modelele Actyon şi Ssangyong Pick-up, dar sunt regândite ca design şi modelele Kyron şi Rodius.

Noul SUV de clasa B, Ssangyong X100

În 2010, Ssangyong a fost preluată de grupul Mahindra&Mahindra din India, unul dintre cele mai mari concerne din domeniul industriei şi al serviciilor, prezent în peste 100 de ţări din lume, care asigură suportul financiar necesar ofensivei noilor modele Ssangyong. În acest sens, Ssangyong a lansat în intervalul 2013 - 2014 modele complet noi. Sediul central a societăţii se află în Republica Coreea, la Pyeongtaek, în timp ce uzina de motoare se află în Changwon. În 2014 societatea distribuia modelele Ssangyong în 96 de ţări.
Cu prilejul Salonului Auto de la Paris din 2014, Ssangyong a prezentat modelele XIV-Air şi XIV-Adventure, concepte ce prefigurează noul SUV de clasa B, Ssangyong X100, care a intrat în producţie la începutul anului 2015. Pentru noul model, Ssangyong a dezvoltat două motoare noi, 1,6 litri Diesel şi 1,6 litri benzină, conectate la transmisii manuale sau automate cu 6 trepte, noul model fiind disponibil şi în versiune cu tracţiune 4x4.Modelele comercializate în prezent sunt Tivoli, Noul Korando, Korando, Rexton, Actyon Sports.

 

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053, 0740-080289
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro