Filipine: acolo a decis compania americană de fast-food KFC să testeze noul produs. Este vorba despre un hot-dog deosebit, care, în loc de pâine, foloseşte file de pui fript în care este învelit tradiţionalul cârnat. O reţetă care i-a adus la disperare pe dieticienii care s-au grăbit să lanseze valuri de critici şi care a stârnit ironii pe reţelele de socializare.
„Double down dog" exploatează faptul că filipinezilor le plac mult hot-dog-ul şi carnea de pui, arată Errol Magdato, director de marketing la Kentucky Fried Chicken din Filipine, citat de AFP. În privinţa caloriilor, el a spus că „este aproape acelaşi lucru şi chiar mai puţin" decât un dublu cheeseburger, iar clienţii sunt mulţumiţi.
Acest „double dog" a fost vândut iniţial în unităţile reţelei doar două zile şi de atunci a fost inclus oficial în meniul KFC.
„Un sandwich realizat în întregime pe bază de carne nu face decât să alimenteze boli - diabetul, guta, maladiile cardiace. Este trist să constatăm ce a ajuns industria fast-food", afirmă Marie Gonzales, adeptă a bucătăriei vegetariene, care conduce o firmă de produse alimentare sănătoase.
KFC nu intenţionează să vândă „double dog" în afara Filipinelor, însă faima sa a depăşit deja graniţele.