InfoCons lansează Programul național de protecția consumatorilor de servicii medicale | Obiectiv Vocea Brailei Mergi la conţinutul principal
În luna protecției consumatorilor

InfoCons lansează Programul național de protecția consumatorilor de servicii medicale

* educarea și informarea consumatorilor de servicii și produse medicale prin punerea la dispoziție a informațiilor corecte, complete și transparente - este unul dintre obiective * un alt obiectiv vizează acordarea "Mărcii Încrederii" pentru produsele și serviciile medicale ce îndeplinesc criteriile programului * programul vizează, de asemenea, monitorizarea pieței de servicii și produse medicale

 

În luna martie - lună dedicată drepturilor și protecției consumatorilor - asociația InfoCons lansează Programul național de protecția consumatorilor de servicii și produse medicale.

"Protecția consumatorilor de servicii și produse medicale este o problematică de interes general, în contextul gradului scăzut de conștientizare, informare și educare în rândul consumatorilor din acest domeniu. Programul național de protecția consumatorilor de servicii și produse medicale, inițiat de InfoCons, are drept fundament câțiva piloni importanți: informarea, educarea, protecția, prevenția și consilierea consumatorilor de servicii și produse medicale", precizează, într-un comunicat, Sorin Mierlea, președintele InfoCons. 

Obiectivele Programului național de protecția consumatorilor de servicii și produse medicale sunt: educarea și informarea consumatorilor de servicii și produse medicale prin punerea la dispoziție a informațiilor corecte, complete și transparente într-un limbaj uzual, a drepturilor și obligațiilor pe care aceștia le au; monitorizarea pieței prin realizarea de studii și teste comparative pentru creșterea gradului de informare a consumatorilor și a credibilității asupra produselor și serviciilor care se regăsesc în piață; Programul național pentru protecția consumatorilor "Marca Încrederii" pentru produsele și serviciile medicale ce îndeplinesc criteriile programului; înființarea Centrului de soluționare alternativă a disputelor în domeniul produselor și serviciilor medicale la standardele Uniunii Europene; asigurarea serviciului de consiliere și consultanță în domeniul produselor și serviciilor medicale; punerea la dispoziția consumatorilor a numărului de telefon dedicat protecției consumatorilor 021/9615 (telefon cu tarif normal în rețeaua mobilă Telekom) pentru obținerea de informații utile.

"Pe parcursul lunii martie, sărbătorim Protecția Consumatorilor la nivel mondial, dar cred că ar trebui să sărbătorim zilnic, printr-o protecție sporită a noastră, a fiecăruia, și să luăm o atitudine ori de câte ori vedem că drepturile noastre nu ne sunt respectate", a mai precizat Sorin Mierlea.

 

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053, 0740-080289
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro