* potrivit companiei, în perioada 12-14 decembrie, este programată o activitate de mentenanță a sistemulului informatic al societății * clienții pot folosi alte metode de plată: PayPoint, UnDoi Centru de Plăți, ordin de plată la băncile menționate pe factură, transfer bancar, internet banking
Lucrări de mentenanță la CUP „Dunărea” Brăila SA, cu afectarea portalului online și a casieriilor societății.
Astfel, printr-un comunicat remis presei joi, 11 decembrie, Compania de Utilități Publice (CUP) „Dunărea” Brăila SA anunță că, în perioada 12-14 decembrie 2025, este programată o activitate de mentenanță a sistemulului informatic. În acest interval de timp, casieriile și portalul online nu vor funcționa.
Potrivit companiei, clienții CUP „Dunărea” - persoane fizice și juridice - pot folosi alte metode de plată: PayPoint, UnDoi Centru de Plăți, ordin de plată la băncile menționate pe factură, transfer bancar, internet banking, bancomatele BRD, oficiile Poștei Române sau casierul de teren. Pentru transmiterea indexului, începând cu data de 13 a fiecărei luni, este disponibil numărul Call Center 0339.403 403.
„Regretăm disconfortul creat și vă asigurăm că depunem toate eforturile pentru ca această activitate să se finalizeze într-un timp cât mai scurt”, se mai precizează în comunicatul Companiei de Utilități Publice „Dunărea” Brăila SA.