Premiera spectacolului a avut loc pe 29 septembrie 2009, moment când a fost vizionată şi de o parte dintre criticii români de teatru, care au remarcat şi scenografia Adrianei Grand, amprenta sa inconfundabilă, după cum a scris Cristina Rusiecki în cronica semnată în revista "Cultura". "Scena cea mai ofertantă teatral e una jucată în bună parte pe întuneric: «Apa». În spaţiul imaginat de Adriana Grand, apa străpunge, foarte aproape de public, scena. Senzaţia e inedită pentru orice spectator, oricât de mult teatru ar fi înghiţit. Acesta ar fi meritat să fie finalul unui spectacol extras parcă din compendiul de mecanisme lingvistice ale comicului", apreciază Cristina Rusiecki. Şi criticul Mircea Ghiţulescu remarcă scenografia spectacolului "Identităţi". "Impresionante sunt, de data aceasta, costumele create de Adriana Grand, mai ales în «Orient Express», unde te simţeai la Cazinoul din Monte Carlo. Este vorba, evident, şi de acele spaţii de joc elegante pe care le oferă Teatrul «Maria Filotti»", evidenţia Mircea Ghiţulescu în revista "Luceafărul". Şi în "Teatrul azi", Ruxandra Anton pune în prim plan scenografia: "Cert este că acest periplu a avut în geometria lui o mare discreţie şi un anumit farmec. Inspirate au fost şi decorul, dar şi costumele Adrianei Grand. Şuvoiul de apă şi întunericul de la subsol au făcut posibil un contact epidermic cu atmosfera, crescând gradul de implicare al spectatorului". Toate aceste aprecieri ale criticilor nu au rămas fără ecou în festivaluri şi astfel, la unul dintre cele mai importante festivaluri de comedie româneşti, inspiraţia şi talentul Adrianei Grand au fost răsplătite cu Premiul pentru scenografie.
Adriana Grand - peste 20 de premii naţionale şi internaţionale
Adriana Grand a mai fost distinsă cu numeroase alte premii, între care şi cel pentru scenografia spectacolului "Visul unei nopţi de vară", montat tot la Brăila, în direcţia de scenă a lui Victor Ioan Frunză. Adriana Grand este diplomat al Academiei de Arte Frumoase din Cluj, promoţia 1983, este scenograf de teatru, operă, marionete şi televiziune, grafician, designer publicitar. A creat decoruri şi costume în toate teatrele importante din România, cât şi din Ungaria, la Teatrul Naţional din Budapesta, Teatrul Szigligeti Ede din Szolnok, Teatrul Dramatic din Zalaegeszeg, dar şi la Teatrul Idis din Tel-Aviv (Israel). Este autoare a peste 100 de scenografii, iar între 1990 şi 1992 a realizat prezentarea grafică a revistei "Teatrul Azi". Este din 1994 membru al Senatului UNITER. A obţinut 20 de premii naţionale şi internaţionale, între care: Premiul pentru cea mai bună scenografie, Festivalul Naţional de Teatru - 1991, 1993; Premiul Asociaţiei Internaţionale a Criticilor de Teatru pentru cea mai bună scenografie - 1993, 2003; Premiul UNITER pentru cea mai bună scenografie - 1990,1994, 2002; Premiul pentru cel mai bun spectacol din spaţiul maghiar 2002.