Mergi la conţinutul principal

Hypermarket-urile distrug afacerile de familie

Democratii braileni atrag atentia brailenilor asupra pericolului reprezentat, in viziunea lor, de alianta PSD - PNL. In cadrul unei conferinte de presa ce a avut loc ieri, viceprimarul democrat Daniela Vasioiu a adus in discutie faptul ca de cite ori are loc o investitie in acest oras, aceasta se face numai in beneficiul liderilor celor doua partide si a acolitilor lor, indiferent de apartenenta acestora politica, si nu in beneficiul brailenilor. Vasioiu a dat exemplu hypermarket-ul "Plus Discount" din Vidin, care a fost promovat intr-un mod controversat in cadrul CLM in urma cu un an: "Noi am spus de la inceput ca nu putem merge intr-o alianta din aceasta, cum se intimpla acum lucrurile intre PSD si PNL, in care lucrurile nu se petrec in numele cetatenilor. Brailenii nu sint niciodata consultati. S-a vorbit multi ani in numele lor dar nimeni nu i-a intrebat nimic. I-a intrebat cineva pe braileni cind a functionat intelegerea pe care o recunoaste Stancu? Pe Stancu si pe Cibu, si pe restul consilierilor care ii sustin, ii leaga interesele. Un exemplu e hypermarket-ul "Plus Discount". Amintiti-va cum a trecut proiectul. Intr-o sedinta de indata facuta la o ora dupa sedinta CLM in care nu s-a votat, in lipsa PD, cu Stancu prezent in sala, ca sef de nu stiu ce si s-a votat". Vasioiu a mai adaugat ca lucrurile nu s-au oprit aici si ca pentru cei care au beneficiat direct de pe urma intelegerii cu firma respectiva nu a contat faptul ca se distrug citeva zeci de afaceri de familie: "In Braila s-au facut numai hypermarketuri. Ati vazut unitati de productie deschise, in asa fel incit sa nu mai plece oamenii, au facut si nu am vazut eu? Hypermarketurile distrug afaceri de familie si lasa oameni pe drumuri. Ofera iluzia unor salarii atractive dar apoi acestea scad, sau cresc numarul de ore de munca", a mai adaugat vicele PD. Aceasta a precizat ca interesul lui Stancu este evident in afacere, dearece la una dintre firmele care lucreaza la ridicarea hypermarketului cu pricina este actionar indirect. Aceasta a atras atentia si asupra faptului ca premiul oferit anual in cadrul festivalului "George Grigoriu", si anune un autoturism de productie straina, scump, este oferit de hypermarketul pentru care s-au facut atitea presiuni: "Asta nu e tot. Cei care ies pe scena la festival vin cu biletelul in mina si multumesc partidului si conducatorului iubit Gheorghe Bunea Stancu. Pai ce, a scos el vreun ban din buzunar pentru asta? Dimpotriva, festivalul e facut din banii brailenilor, iar cei care participa la acesta i-au masa la restaurantul detinut de acelasi Stancu. Nu va dati seama citi bani, de-ai brailenilor, a incasat Stancu prin restaurantul lui....".

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro