Astfel, organizatorii evenimentului, Emagic, se pregătesc de primirea a peste 30 de artişti străini, pentru care trebuie să se asigure că totul este pregătit în cel mai mic detaliu, pentru a-i face să se simtă ca la ei acasă.
Printre artiştii anunţaţi deja pe afişul festivalului se numără Pulp, Garbage, Röyksopp, Caro Emerald, Selah Sue, alături de B.U.G. Mafia, Paraziţii, Şuie Paparude, Subcarpaţi, Grimus, Les Elephants Bizarres.
Backstage-ul artiştilor se va transforma într-un loc plin de viaţă şi culoare, devenind practic spaţiul în care aceştia îşi vor petrece o bună parte din timp pe parcursul şederii în România. Şi pentru că anul acesta departamentul de producţie a dorit să realizeze ceva cu totul special, cabinele principalilor artişti vor fi decorate cu fotografii reprezentative: postere ale albumelor şi filmelor preferate, colaje speciale, momente marcante din viaţa cântăreţilor. Backstage-ul va fi ornat cu multe aranjamente florale şi lumânări parfumate, pentru a crea o atmosferă cât mai intimă şi primitoare.
Cei mai mulţi artişti au solicitat în cabinele lor platouri cu fructe şi legume de sezon, brânză de diverse sortimente, precum şi bere românească.
Caro Emerald şi-a dorit ca majoritatea produselor pe bază de carne şi lactatele să fie bio, din echipa ei făcând parte şi o persoană cu intoleranţă la lactoză, pentru care se va pregăti un meniu special.
Milow a vrut să aibă la dispoziţie numai alimente sănătoase fiind printre singurii artişti care nu au solicitat chips-uri sau nachos.
Membrii trupei Dope D.O.D au solicitat un tricou oficial al unei echipe locale de fotbal pentru a fi purtat pe tot parcursul concertului, în timp ce Pulp a răspuns iniţiativei eco a festivalului, fiind una dintre primele trupe care a acceptat ca în cabinele personale din backstage să se colecteze selectiv. Astfel, Jarvis şi colegii săi vor avea la dispoziţie trei coşuri pentru deşeuri: pentru hârtie, sticlă şi plastic.
Obişnuită să fie mai mult pe drumuri, trupa Garbage îşi doreşte să fie la curent cu noutăţile, motiv pentru care în backstage membrii formaţiei vor avea la dispoziţie o ediţie a ziarului USA Today, precum şi mai multe publicaţii locale.
Vineri, B'estfest îşi va deschide porţile pentru cea de-a şasea ediţie, fanii festivalului fiind aşteptaţi să petreacă trei zile şi trei nopţi pline de distracţie şi muzică non-stop.
Biletele se găsesc în continuare în reţeaua magazinelor Diverta, la preţul de 125 de lei pentru o zi şi 265 de lei pentru trei zile, 15 lei fiind valoarea voucherului de camping. Până pe 5 iulie, tinerii de până în 26 de ani beneficiază de 50% discount din preţul biletului dacă vin în "gaşcă" de 5 persoane. În zilele de festival, biletele vor putea fi achiziţionate şi la intrarea în B'estfest Park, la preţul de 150 de lei pentru biletul de o zi şi 285 pentru abonamente.