„Din păcate, în urma acestei retrageri membrii echipelor noastre din Japonia şi Indonezia nu vor mai lucra pentru Ford Japonia sau Ford Indonezia", a declarat preşedintele diviziei Asia Pacific, Dave Schoch. În 2015, şi rivala General Motors a decis să nu mai producă vehicule în Indonezia, din cauza concurenţei intense din partea producătorilor auto niponi. Ford a început să opereze în Japonia în 1974 şi are o reţea de 52 de dealeri şi 292 de angajaţi. Anul trecut, compania a vândut în Japonia aproximativ 5.000 de vehicule. În Indonezia, unde a intrat pe piaţă în 2002, producătorul auto are 35 de angajaţi şi vinde prin intermediul a 44 de dealeri care deţin franciza Ford. În 2015, a vândut aproape 6.000 de vehicule. Piaţa auto din Japonia este dominată de producătorii niponi Toyota, Honda şi Nissan Motor. Ford a dat asigurări că participaţia minoritară pe care o deţine la Mazda nu va fi afectată de ieşirea de pe această piaţă.
În România, Ford a demarat producţia la fabrica din Craiova în 2012, odată cu lansarea modelului B-Max, care este primul produs al acestei fabrici şi prima maşină românească de 5 stele EuroNCAP.