Mergi la conţinutul principal

Firma Micatis. Intervenție promptă în stația de la Concordia

* după ce precedenta intervenție, de acum câteva săptămâni, nu a trecut testul ploii, apa băltind în continuare pe asfaltul recent turnat, firma Micatis, care deține contractul de întreținere a străzilor din municipiu, a purces, ieri, la rașchetarea carosabilului, pentru a-și repara greșeala de execuție

 

După cum v-am mai informat, firma “Micatis”, care are contract cu Primăria pentru repararea străzilor din municipiu, a acționat, în urmă cu câteva săptămâni, pentru rezolvarea unei probleme mai vechi în zona stației de autobuz de la Piața Concordia. Este vorba despre balta care se forma acolo după fiecare ploaie, din cauza pantei necorespunzătoare a asfaltului. Pentru a-i scăpa pe pietoni și pe călătorii de pe mijloacele auto ale Braicar de stresul reprezentat de acea baltă, municipalitatea a solicitat firmei Micatis să refacă partea carosabilă, cu o pantă corespunzătoare. Drumarii au intervenit, într-o noapte, la orele la care traficul auto este mai redus. S-a rașchetat vechiul asfalt și a fost turnat unul nou, toată lumea sperând că acum apa se va scurge așa cum trebuie către gurile de canalizare. Numai că n-a fost să fie! După cum v-am informat în ediția de ieri a cotidianului nostru, lucrarea n-a trecut proba ploii, precipitațiile din week-end-ul trecut ducând, din nou, la formarea unei ditamai bălți pe carosabil, dar și pe trotuar. Am solicitat o explicație de la directorul Direcției Tehnice din cadrul Primăriei Brăila, Marius Termegan. “Nu am fost în Brăila când s-a executat lucrarea. Dar, verificăm și se rezolvă! Probabil este vorba de felul cum este amplasat geigerul de acolo…”, ne-a declarat, luni, 11 octombrie, directorul Termegan. Ieri, cotidianul nostru a atras atenția despre eșecul echipei de lucrători ai firmei Micatis, iar după apariția articolului, deci tot ieri, miercuri, 13 octombrie, firma în cauză a purces la refacerea lucrării. Practic, iar s-a răzuit asfaltul, pentru a se turna un strat nou, cu diferența că de data asta s-a lucrat în plină zi, în ciuda traficului auto intens. Până la ora prânzului, s-a trecut la îndepărtarea apei cu mătura și apoi la răzuirea asfaltului, între străzile Griviței și Mihai Bravu.

Rămâne totuși întrebarea dacă în ambele intervenții din stația Concordiei beneficiarul lucrării, adică Primăria, a avut acolo un diriginte de șantier, și cine (în lipsa șefului Direcție Tehnice) trebuia să preia atribuțiunile acestuia.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro