* după ce precedenta intervenție, de acum câteva săptămâni, nu a trecut testul ploii, apa băltind în continuare pe asfaltul recent turnat, firma Micatis, care deține contractul de întreținere a străzilor din municipiu, a purces, ieri, la rașchetarea carosabilului, pentru a-și repara greșeala de execuție
După cum v-am mai informat, firma “Micatis”, care are contract cu Primăria pentru repararea străzilor din municipiu, a acționat, în urmă cu câteva săptămâni, pentru rezolvarea unei probleme mai vechi în zona stației de autobuz de la Piața Concordia. Este vorba despre balta care se forma acolo după fiecare ploaie, din cauza pantei necorespunzătoare a asfaltului. Pentru a-i scăpa pe pietoni și pe călătorii de pe mijloacele auto ale Braicar de stresul reprezentat de acea baltă, municipalitatea a solicitat firmei Micatis să refacă partea carosabilă, cu o pantă corespunzătoare. Drumarii au intervenit, într-o noapte, la orele la care traficul auto este mai redus. S-a rașchetat vechiul asfalt și a fost turnat unul nou, toată lumea sperând că acum apa se va scurge așa cum trebuie către gurile de canalizare. Numai că n-a fost să fie! După cum v-am informat în ediția de ieri a cotidianului nostru, lucrarea n-a trecut proba ploii, precipitațiile din week-end-ul trecut ducând, din nou, la formarea unei ditamai bălți pe carosabil, dar și pe trotuar. Am solicitat o explicație de la directorul Direcției Tehnice din cadrul Primăriei Brăila, Marius Termegan. “Nu am fost în Brăila când s-a executat lucrarea. Dar, verificăm și se rezolvă! Probabil este vorba de felul cum este amplasat geigerul de acolo…”, ne-a declarat, luni, 11 octombrie, directorul Termegan. Ieri, cotidianul nostru a atras atenția despre eșecul echipei de lucrători ai firmei Micatis, iar după apariția articolului, deci tot ieri, miercuri, 13 octombrie, firma în cauză a purces la refacerea lucrării. Practic, iar s-a răzuit asfaltul, pentru a se turna un strat nou, cu diferența că de data asta s-a lucrat în plină zi, în ciuda traficului auto intens. Până la ora prânzului, s-a trecut la îndepărtarea apei cu mătura și apoi la răzuirea asfaltului, între străzile Griviței și Mihai Bravu.
Rămâne totuși întrebarea dacă în ambele intervenții din stația Concordiei beneficiarul lucrării, adică Primăria, a avut acolo un diriginte de șantier, și cine (în lipsa șefului Direcție Tehnice) trebuia să preia atribuțiunile acestuia.