Filmul de prezentare a Capitalei are drept principal obiectiv "creşterea gradului de atractivitate şi a calităţii informaţiei oferite celor care vizitează oraşul, cât şi potenţialilor turişti". Filmul va fi împărţit în trei secţiuni. Prima, cu durata de trei minute, va cuprinde "aspecte privind mediul de afaceri şi posibilităţile business în Capitală". A doua secţiune, tot de trei minute, ar urma să conţină prezentarea "culturii şi a tradiţiilor Capitalei", iar a treia secţiune, cu durata de patru minute, va avea titlul "Bucureşti - capitală europeană modernă (accommodation, clubbing, shopping, evenimente cultural-artistice)".
Edilii spun că acest film va fi integrat unei serii de iniţiative ce au ca scop creşterea vizibilităţii Bucureştiului ca oraş turistic. Astfel, Primăria "a elaborat şi urmează să implementeze o serie de proiecte menite să contribuie la transformarea Capitalei într-o destinaţie turistică importantă pe harta Europei", conform caietului de sarcini al licitaţiei.
Filmul trebui să prezinte Bucureştiul "ca un oraş tânăr, plin de viaţă, în care turistul occidental se poate acomoda uşor, se poate relaxa sau distra, şi nu în ultimul rând - ca o capitală vie, un mediu propice dezvoltării afacerilor sau organizării de conferinţe profesionale", se mai arată în anunţul de participare.