Facilitati fiscale pentru cei care angajeaza tineri defavorizati | Obiectiv Vocea Brailei Mergi la conţinutul principal

Facilitati fiscale pentru cei care angajeaza tineri defavorizati

Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca (AJOFM) acorda bani din bugetul asigurarilor pentru somaj pentru angajatorii care incadreaza tineri cu virsta cuprinsa intre 16 si 25 de ani. Facilitatile constau in acordarea unei sume lunare reprezentind salariul de baza stabilit la data angajarii tinerilor, dar nu mai mult de 75% din cistigul salarial mediu net pe economie, comunicat de Institutul National de Statistica. Banii se acorda pina la implinirea de catre angajat a virstei de 25 ani, in baza unui contract de solidaritate.
Au prioritate in a incheia contracte cu agentia, tineri cu virsta cuprinsa intre 16 si 25 de ani care fac parte din urmatoarele categorii: provin din centrele de plasament si din cele de primire a copilului din cadrul serviciilor publice specializate si al organismelor private autorizate in domeniul protectiei copilului, cei care sint singuri si au copii in intretinere, familisti cu copii in intretinere, familisti fara copii in intretinere, familisti care au executat pedepse privative de libertate si alte categorii de tineri aflati in dificultate. Este vorba despre persoane care beneficiaza de venitul minim garantat sau fac parte dintr-o familie beneficiara de venit minim garantat, in conditiile Legii nr. 416/2001 si se afla in cel putin doua dintre urmatoarele situatii: nu au loc de munca, nu au locuinta in proprietate sau in folosinta, locuiesc in conditii improprii, au unul sau mai multi copii in intretinere, sint incadrati in categoria persoanelor cu handicap sau invaliditate, au in intretinere o persoana incadrata in categoria persoanelor cu handicap grav accentuat ori invaliditate gradul I sau II, au executat o pedeapsa privativa de libertate. "Contractul de solidaritate incheiat intre tinerii braileni cu virsta cuprinsa intre 16 si 25 de ani si AJOFM in conditiile Legii nr. 116/2003 prevede ca institutia asigura servicii de consiliere profesionala si mediere, identifica si plaseaza beneficiarul pe un loc de munca potrivit, iar tinarul va participa la serviciile de consiliere profesionala si mediere oferite de agentie si va accepta oferta de loc de munca", se precizeaza intr-un comunicat al AJOFM Braila. Cei interesati se pot prezenta la sediul institutiei din B-dul Dorobantilor nr. 603 - 605, la biroul nr. 3.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053, 0740-080289
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro