Situaţie revoltătoare la blocul 31 din cartierul Viziru 1: un întreg imobil este ţinut fără apă potabilă de către operatorul local de apă-canal, care a întrerupt ieri dimineaţă furnizarea. Totul a plecat de la faptul că salariatul Companiei de Utilităţi Publice (CUP) Dunărea care face citirea apometrelor de bloc a găsit sigiliul rupt în cazul respectivului imobil. Aşa că s-a impus schimbarea aparatului de măsură. Numai că proprietarilor de la blocul 31 li s-a spus că abia astăzi li se va rezolva problema, ceea ce înseamnă că sunt nevoiţi să stea fără apă potabilă. Evident că situaţia i-a nemulţumit pe proprietari: "Am anunţat încă de dimineaţă la Compania de Utilităţi că avem o problemă cu apa rece. Iniţial ni s-a apus că nu e nicio avarie în zonă după care, când am revenit, mi s-a explicat că s-a găsit rupt sigiliul de la subsol şi urmează să vină Poliţia să stabilească în ce condiţii a fost rupt. Numai că până se lămuresc lucrurile suntem nevoiţi să stăm fără apă pentru că operatorul ne-a spus că abia mâine (astăzi - n.r.) poate să vină o echipă să resigileze şi să ne dea drumul la apă", ne-a povestit unul dintre locatarii blocului respectiv. "Ce ne facem noi atâtea ore fără apă? Vă daţi seama că nu putem nici măcar WC-ul să-l folosim. De băut o să mergem să cumpărăm apă de la magazin, dar nu e normal să ne lase atâtea ore fără apă potabilă, Mai ales că nu este vina noastră pentru ceea ce s-a întâmplat acolo, la subsol, cu apometrul", s-a plâns un alt proprietar din bloc. Între timp, oamenii s-au dumirit cine a fost, de fapt, vinovat de ruperea sigiliului. "Îmi aduc aminte că acum o lună a fost o echipă a «Tancrad» care a lucrat chiar aici, în spatele blocului. Au spart din greşeală ţeava şi, de bună credinţă, au înlocuit-o. Numai că n-au avut cum să sigileze înapoi apometrul şi nici nu au anunţat la companie sau la noi, la asociaţie, că nu pot să resigileze. Acum, când salariatul care face citirea lunară a aparatelor de măsură a venit la noi, evident că a găsit aparatul desigilat. Şi de aici întreg scandalul. Ce vină avem noi, până la urmă, de greşeala altuia?", a povestit un alt proprietar.
Reporterii "Obiectiv" au încercat să obţină un punct de vedere de la CUP "Dunărea", însă conducerea operatorului apă-canal nu a putut fi contactată. Vom reveni.