Mergi la conţinutul principal

Esplanada intră în reabilitare-modernizare

* lucrările ar trebui finalizate în 2 ani de la atribuirea contractului

La începutul acestei luni, municipalitatea a publicat în SEAP (Sistemul Electronic de Achiziţii Publice) anunţul privind scoaterea la licitaţie a unui contract de aproape 11 milioane de lei (10,983 milioane lei, mai precis), fără TVA, în cadrul unui proiect de reabilitare a zonei de promenadă de lângă Palatul Administrativ, ce cuprinde cunoscutul ansamblu de fântâni arteziene, unul dintre simbolurile oraşului nostru.
În esenţă este vorba despre reabilitarea unei suprafeţe totale de circa 12.000 mp, alcătuită din pardoseli, spaţii verzi, bazine, jocuri de apă şi trepte. În proiect sunt prinse lucrări clasificate în 3 mari obiective, iar prima categorie vizează reabilitarea, consolidarea, modernizarea platformelor pietonale de promenadă, a scuarurilor, spaţiilor de odihnă şi recreere, a cuvelor, spaţiilor tehnice şi a dotărilor aferente promenadei, precum şi realizarea de amenajări speciale pentru persoane cu dizabilităţi. La obiectivul 2 sunt prinse lucrări de remodelare peisageră, amenajare spaţii verzi, peluze,
spaţii de prezentare şi expunere sezonieră plante decorative, parc dendrologic. În final, cea de a treia componentă presupune lucrări de reabilitare a instalaţiilor şi echipamentelor electrice
de iluminat public şi a spaţiilor tehnice, a instalaţiilor de apă şi canalizare, inclusiv a instalaţiilor mecanice, hidraulice şi electrice aferente ansamblului de fântâni arteziene.
Tipul procedurii alese pentru atribuirea acestui contract de lucrări pe bani publici este licitaţia electronică, având criteriu de selecţie preţul cel mai scăzut. Pentru înscrierea la această licitaţie firmele interesate trebuie să depună ofertele până în data de 28, luna aceasta, ora 10.00, deschiderea acestora fiind programată două ore mai târziu. Firmelor interesate li se solicită constituirea unei garanţii de participare de 200.000 lei, precum şi a unei garanţii de bună execuţie de 5% din valoarea fără TVA a contractului de lucrări. De asemenea, trebuie să facă dovada că, în ultimii 3 ani, au înregistrat cifră de afaceri anuală medie 20 milioane lei, precum şi că au mai executat lucrări asemănătoare în ultimii 5 ani.
În etapa de licitaţie electronică, firmele selectate vor primi invitaţie de participare, iar la distanţă de 2 zile lucrătoare de la transmitere va avea loc, efectiv, runda de licitare. Durata rundei este de 24 de ore, iar ofertanţii vor putea urmări pe perioada derulării acesteia numărul de participanţi la licitaţia electronică, precum şi cea mai bună ofertă de preţ.
În ce priveşte finanţarea, în anunţul de participare se precizează că este vorba despre un proiect din Planul Integrat de Dezvoltare Urbană al oraşului nostru cu alocare de fonduri europene prin POR (Programul Operaţional Regional) 2007-2013, Axa Prioritară 1 - Sprijinirea dezvoltării durabile a oraşelor - poli urbani de creştere. Durata contractului ce urmează a fi încheiat cu firma câştigătoare a licitaţiei este de 24 de luni de la atribuire.
Reamintim că tot la începutul lunii în curs, municipalitatea a mai lansat o licitaţie ce vizează un contract de lucrări de reabilitare şi modernizare a platoului din faţa Palatului Administrativ cu finanţare din fonduri europene şi cofinanţare locală.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro