Efectul comasării alegerilor: la vot vor veni doar cei care au deja o preferinţă | Obiectiv Vocea Brailei Mergi la conţinutul principal

Efectul comasării alegerilor: la vot vor veni doar cei care au deja o preferinţă

"Probabil că sunt multe alegeri pe care cetăţeanul trebuie să le facă într-o singură zi. Dar acesta pare a fi singurul dezavantaj (al comasării - n.r.), a spus ministrul, într-o discuţie cu cititorii Hotnews.
Lăzăroiu a explicat că situaţia este asemănătoare cu cea a unuia care merge la supermarket şi trebuie să leagă "între mai multe mărci de brânză, mai multe mărci de măsline, de pâine, ş.a.m.d". "Nu am auzit pe nimeni să se plângă de asta", susţine acesta, explicând astfel că efectul probabil al comasării va fi că vor veni la vot cei care sunt deja hotărâţi şi care au o preferinţă. "O să spuneţi că oamenii când merg în supermarket ştiu deja ce marcă vor. Dar asta nu e diferit de alegerea politică", punctează fostul consilier prezidenţial.
În ceea ce priveşte faptul că PNL s-a răzgândit în susţinerea comasării, Lăzăroiu spune că liberalii şi-au dat seama că au un mare dezavantaj prin eliminarea unui scrutin care ar fi "testat viabilitatea USL" înainte de alegerile parlamentare. Astfel, potrivit ministrului, dacă la alegerile locale USL nu ar fi reuşit să ia 50% plus unu din voturi, PNL "ar fi bătut probabil la alte uşi", însă în situaţia comasării liberalii "nu au decât un singur glonţ de tras"
"PSD-ului îi convine comasarea alegerilor pentru că până în noiembrie nu vor exista decât sondajele optimiste cu 66%, drogul pe care social-democraţii îl administrează zilnic liberalilor angoasaţi", mai spune Sebastian Lăzăroiu.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053, 0740-080289
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro