Potrivit acestuia, "lucrarile ramase de efectuat sunt in procent de 20% si constau in: lucrari de infrastructura si suprastructura drum, lucrari de reabilitare poduri si lucrari de consolidare versanti".
Practic, Transalpina este oricum circulabila integral, dar pe unele portiuni mai este de turnat ultimul strat de asfalt, de montat parapetii, de consolidat marginile drumului si de efectuat marcajele rutiere. Intrebat daca, odata finalizata, pe Transalpina se va introduce a taxa speciala de acces, asa cum se procedeaza in multe tari europene cand vine vorba de sosele de munte al caror principal scop este cel turistic, Ionut Masala ne-a precizat ca nu se are in vederea acest lucru, in primul rand pentru ca legislatia in vigoare prevede doar plata rovinietei pentru tranzitarea retelei de drumuri nationale.
Totusi, pe Transalpina se vor institui restrictii de tonaj, respectiv pana la 7,5 tone, atat la intrarea pe acest drum, cat si pe traseul acestuia.
Potrivit directorului general al CNADNR, valoarea totala a investitiei in Transalpina va fi de 1,103 miliarde de lei, mai mica fata de valoarea licitata in urma cu 4 ani. Citeste mai departe...