Consiliul Local Municipal a hotarit, ieri, in cadrul sedintei ordinare, incetarea activitatii Directiei Administratia Portuara Braila de la data de 31.12.2005 si infiintarea Serviciului Public de Administrare Portuara si Transport Naval Braila, de la data de 01.01. 2006. Conform hotaririi proaspat adoptate, noul serviciu va fi unul public, de specialitate, cu personalitate juridica, sub autoritatea CLM si in subordinea primarului, fiind subiect de drept civil si comercial, cu autofinantare si autogestiune, buget propriu si cont deschis la Trezoreria municipiului Braila. Totodata se vor prelua in patrimoniul serviciului obiectele de inventar care au apartinut Directiei de Administrare Portuara, pecum si persoanele angajate prin contracte individuale de munca pe durata nedeterminata de fosta Directie, in limita posturilor aprobate prin noua organigrama, restul fiind disponibilizati in conditiile legii. Amintim ca, in luna iulie a acestui an, guvernul a hotarit transmiterea unor bunuri apartinind domeniului public al statului din administrarea Consiliului Local al Municipiului Braila In administrarea Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului si concesiunea, prin atribuire directa, Companiei Nationale "Administratia Porturilor Dunarii Maritime", datorita nenumaratelor probleme inregistrate la aceasta directie sub administrarea CLM Braila.
In ceea ce priveste structura organizatorica a serviciului, acesta va functiona cu 13 angajati, restul de 80 urmind a fi disponibilizati in baza legii. In cadrul aceleiasi sedinte a fost numit in fruntea serviciului, pe o perioada determinata pina la ocuparea postului prin concurs, Nicolae Balaban.