In prima etapa a Campaniei, cetatenii au fost incurajati sa sune la linia gratuita anticoruptie a DGA inregistrindu-se, astfel, o dublare a numarului de apeluri primite la TelVerde 0.800.806.806. Mai precis, in trimestrul doi al anului 2006, numarul de solicitari (apeluri si mesaje) la linia verde anticoruptie a crescut de peste 2,1 ori, fata de primul trimestru. Prin urmare, doar in baza sesizarilor telefonice ale cetatenilor, au fost instrumentate 42 de dosare penale referitoare la fapte de coruptie. In aceste conditii era evidenta necesitatea unei continuari a campaniei care sa arate cetatenilor ca linia TelVerde este eficienta, iar expunerea lor nu a fost zadarnica, problemele gasindu-si rezolvarea. Scopul campaniei este ca publicul sa cunoasca modalitatile pe care DGA le ofera cetatenilor pentru rezolvarea problemelor in mod legal, fara a apela la darea de mita. Totodata, dorim sa constientizam cetatenii asupra faptului ca darea de mita constituie o infractiune si se pedepseste conform legii.
Campania a fost lansata in luna mai si va continua pina la sfirsitul lunii septembrie 2007. (Biroul Anticoruptie Braila)